چهل‌سالگی سرو/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

افزایش تحریم‌ها نشانه بی‌انصافی و ناجوانمردی است/ کشتن جوانمردان بزرگترین ناجوانمردی است

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: آمریکا رسما از برجام خارج شده است و امروز با افزایش تحریم‌ها ما را مواخذه و تحت فشار قرار می‌دهد که نشانه بی‌انصافی و ناجوانمردی است.
کد خبر: ۴۱۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ - 25September 2020

افزایش تحریم‌ها نشانه بی‌انصافی و ناجواتمردی است/ کشتن جوانمردان بزرگترین ناجوانمردی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با تأکید بر تقوای الهی و آخرت ترسی و اجرای دستورات خدا در پرتو تقوا اظهار داشت: خداوند اهل ستایش و سزاوار ستایش کردن است و ستایش و ستودن باید برای اهل و ستایش باشد چرا که در غیر این صورت نتیجه‌اش گمراهی مردم و ظلم و بی‌عدالتی است و سیاست تبلیغاتی دشمنان از اول تا امروز بر اساس ظلم و بی‌عدالتی بود.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها نباید به ناحق نباشد و باید متوجه افراد صالح و شایستگان بشود، افزود: همچنین تمام تقدیرنامه‌ها باید در راستای شایستگی صورت گیرد و تقدیر از مدیران، کارگران، طلبه نمونه و... باید درست و بجا باشد و بر اساس روابط، حسادت و رقابت صورت نگیرد و نباید در برابر تقدیر از شایستگان کوتاهی کنیم.

محمدی لائینی گفت: فلسفه دین نجات انسان از عذاب آخرت است با برنامه درست برای زندگی تحت اقدام دین است که در رهنودهای بزرگواران دین آمده است.

وی ادامه داد: فرزندانی که برای رضای خدا کار کنند روز قیامت مانع و حاجب از آتش جهنم می‌شود و خوشا بحال خانواده‌های شهدا و جانبازان، آزادگان، ایثارگران و پدران و مادرانی که فرزندان خوب تربیت کرده‌اند.

امام جمعه ساری با اشاره به هفتم مهر سالروز شهادت شهید هاشمی‌نژاد گفت: این شهید نه تنها افتخار مازندران بلکه افتخار اسلام است.

محمدی لائینی با تقدیر از دست‌اندکاران، برنامه‌ریزان، مجریان و شرکت‌کنندگان برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: برنامه‌ها با توجه به شرایط کرونایی خیلی خوب و جالب برگزار شد.

وی با بیان اینکه چهار ماه در جنگ اقتصادی فرمانده میدان نداریم؛ یعنی وزیر صنعت، معادن، بازرگانی نداریم، اظهار داشت: از دولت و مجلس انتظار داریم زودتر این مسئله تعیین تکلیف بشود و در سال جهش تولید این اتفاق صورت زیبایی ندارد.

محمدی لائینی ادامه داد: کشاورزان به تولید و کشت گندم بیشتری همت کنند و انتظار داریم دولت نرخ واقعی گندم را در سال آینده مشخص کند که باعث دلگرمی کشاورزان و تولید گندم بیشتر بشود تا به خودکفایی برسیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در توصیف انقلاب نکاتی فرموده‌اند، گفت: این انقلاب از آغاز تا امروز بی‌رحم و خونریز، منفعل و مردد نبوده و با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردن‌کشان ایستاده و از مظلومان و مستضعفان دفاع کرده است و این جوانمردی و مروت انقلابی و صراحت و صداقت و اقتدار این دامنه عمل جهانی و منطقه‌ای در کنار مظلومان جهان مایه سربلندی ایران و ایرانی است.

وی مروت و جوانمردی را یکی از ویژگی‌های انقلاب دانست و گفت: نباید مسئولین و صاحبان پست و قدرت جوانمردی و مروت را فراموش کنند و مردم را در شرایط فشار و گرانی رها کنند و نظارت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه سطح زندگی مسئولین باید در سطح متوسط باشد، تصریح کرد: مسئولین باید از اشرافی‌گری اداری و دموکراسی اداری نیز پرهیز کنند.

وی افزود: آمریکا رسما از برجام خارج شده است و امروز با افزایش تحریم‌ها ما را مواخذه و تحت فشار قرار می‌دهد که نشانه بی‌انصافی و ناجوانمردی است.

محمدی لائینی در پایان با بیان اینکه کشتن جوانمردان بزرگترین ناجوانمردی است، گفت: سردار سلیمانی که بیست سال برای حفظ جان انسان‌ها در برابر تروریست‌ها ایستاد و ناجوانمردانه به شهادت رسید و آمریکا رسما اعلام کرد ما کشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار