همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس؛

فرمانده نهاجا با خانواده شهدای مدافع حرم و خلبان آزاده دیدار کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با خانواده شهیدان مدافع حرم معزغلامی و ذاکرحسینی و آزاده خلبان عبیری دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۱۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ - 25September 2020

امیر سرتیپ نصیرزاده با خانواده شهدای مدافع حرم و خلبان آزاده دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در منزل خانواده شهیدان مدافع حرم حسین مغزغلامی، مهدی ذاکرحسینی و امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم عبیری از آزادگان جنگ تحمیلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بنابراین گزارش، شهیدان مدافع حرم مهدی ذاکرحسینی و حسین معزغلامی از فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش هستند که به صورت داوطلب به سوریه اعزام شدند که شهید ذاکرحسینی در سال ۱۳۹۵ و در منطقه حلب سوریه و شهید معزغلامی در سال ۱۳۹۵ در حماء سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

آزاده خلبان امیر سرتیپ دوم خلبان ابوالقاسم عبیری از خلبانان هواپیمای اف ۴ بود که در سال ۱۳۶۴ در حین بازگشت توسط پدافند دشمن بعثی مورد هدف قرار گرفت و پس از پنج سال اسارت در سال ۱۳۶۹ به میهن اسلامی بازگشت.

گفتنی است، در پایان این دیدار‌ها هدایایی به رسم یادبود به خانواده این عزیزان اهداء شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار