امام جمعه دهدشت:

جمهوری اسلامی در اوج عزت و استقلال قرار دارد

حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» گفت: به آقای ترامپ قمارباز عرض می‌کنم ملت ما ملت امام حسین (ع) است و جمهوری اسلامی در اوج عزت و استقلال قرار دارد و اگر از آمریکا غلطی سر بزند همه پایگاه‌های نظامی او را در منطقه نابود خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۱۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 25September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» امام جمعه دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع از ارزش‌ها، شرف، آزادی و آزادگی غیرت ایرانی و اسلامی را به همه حماسه‌سازان و مدافعان وطن تبریک عرض می‌کنم.

امام جمعه دهدشت در تشریح اهداف دشمن برای جنگ‌افروزی علیه کشورمان، تصریح کرد: اولین هدف دشمنان در هم کوبیدن نظام اسلامی بود، زیرا آنها نمی‌خواستند نظامی به اسم اسلام با این استقامت حاصل شود.

وحدانی‌فر اضافه کرد: استکبار جهانی با هدف انتقام از نظام اسلامی با ابزار قرار دادن صدام و حزب بعث به مقابله با جمهوری اسلامی وارد عمل شد.

وی گفت: امام با درک عمق مسئله با کیاست و مدیریت پیامبرگونه خود تنها راه مقابله را بسیج همه ملت و در صحنه بودن آنها دانست و مهم‌ترین نقش را در پیروزی جبهه حق علیه باطل ایفا کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه ایستادگی ما در مقابل استکبار جهانی برکاتی داشت، افزود: اولین مسئله، پیروزی جمهوری اسلامی و شکست هیمنه استکبار بود.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: امروز هم دشمن باید متوجه باشد هم آمریکا هم رژیم غاصب و هم گاوهای شیرده‌اش بدانند ایران از اوایل انقلاب قوی‌تر، پایدارتر و با صلابت‌تر است و هر دستی به سمت ایران عزیز بیاید قطع خواهد شد.

وی تصریح کرد:به آقای ترامپ قمارباز عرض می‌کنم ملت ما ملت امام حسین است و جمهوری اسلامی در اوج عزت و استقلال قرار دارد  و اگر از آمریکا غلطی سر بزند همه پایگاه‌های نظامی او را در منطقه نابود خواهیم کرد.

وحدانی‌فر اضافه کرد: به برخی از نوکران منطقه‌ای هم می گوییم که «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...» این کارها به شما نیامده است شما کشور میکروسکوپی لیاقت گاو شیرده ترامپ هستید.

امام جمعه دهدشت با اشاره به شجاعت و ایثار ملت ایران، گفت: ما هنوز انتقام سردار سلیمانی را نگرفته‌ایم و منتظر فرصت هستیم و انتقامی خواهیم گرفت که جهان خیره شود و تحلیل‌گران نتوانند تحلیل کنند.

وحدانی‌فردر خصوص مکانیزم ماشه، گفت: چیزی برای تحریم کردن ندارند و روباه‌بازی اروپا هم به جایی نمی‌رسد زیرا جامعه ما متحد، هوشیار و بیدار است و می‌داند چه کاری انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها