امام جمعه کنگان:

خطر تحریف دفاع مقدس جدی است

حجت الاسلام محمود محمودی گفت: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی نگویید درباره جنگ تحمیلی زیاد صحبت شده و دیگر تکرار است بلکه باید بارها و بارها و هزاران بار بگوییم زیرا خطر تحریف جدی است.
کد خبر: ۴۱۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ - 25September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مروری بر بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در آیین تجلیل از یک میلیون رزمنده و ایثارگر اظهار داشت: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی نگویید درباره جنگ تحمیلی زیاد صحبت شده و دیگر تکرار است بلکه باید بارها و بارها و هزاران بار بگوییم زیرا خطر تحریف جدی است.

وی گفت: هدف دشمن از جنگ تحمیلی مانند امروز در هم کوبیدن نظام اسلامی بود.

امام جمعه کنگان خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد قهرمانان این کشور شهیدپرور فراموش شوند و تلاش شود چیستی و چرایی دفاع مقدس تبیین و بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب اجازه ندهیم حقایق دفاع مقدس تحریف شود.

امام جمعه کنگان گفت: خدامحوری، تبدیل جامعه به فضای دینی و دانش افزایی، آینده نگری و تلاش برای دنیا و آخرت از مهمترین انتظارهای امام حسن مجتبی از پیروان خود است.

وی با اشاره به اظهارات گستاخانه پادشاه عربستان در مجمع عمومی سازمان ملل افزود: رژیم کودک کش سعودی منشاء بی ثباتی منطقه و دست نشانده استکبار و پادشاه عربستان بداند او نیز مانند اربابان خود به زباله دان تاریخ می‌پیوندد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها