چهل‌سالگی سرو/

همایش چهل‌سالگی دفاع مقدس در بهنمیر برگزار شد + تصاویر

اولین همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویژه چهل‌سالگی «سرو» امشب با سخنرانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بهنمیر برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ - 25September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اولین همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویژه چهل‌سالگی «سرو» امشب با سخنرانی سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در فضای باز حسینیه هزارچهل بهنمیر برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن قدردانی از توجه ویژه مسئولین بهنمیر به فرهنگ جهاد و ایثار و با بیان اینکه امروز ارزش کار فرهنگی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مسیر شهادت است، گفت: باید این فرهنگ را در جامعه و نسل جوان نهادینه کنیم و وظیفه انتقال آن روی دوش تک تک ماست.

وی همچنین به برنامه‌های چهل‌سالگی دفاع مقدس در سطح استان اشاره کرد و افزود: با توجه به وضعیت کرونا برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشکوه برگزار شد که نمونه‌ای از آن را امشب در این مکان شاهد هستیم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است، گفت: رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل رشادت‌ها و شجاعت و ایثار از خود نشان دادند که نتیجه آن امنیت حاصل از خون شهدا است و امروز وظیفه پاسداری از ارزش‌ها به عهده ما است.

این مسئول ادامه داد: جبهه‌های حق علیه کفر و استکبار جهانی مانند دانشگاهی برای جوانان بود که بهترین شاگردان و فارغ‌التحصیلان آن شهدا بودند و امروز باید یاد و خاطره آنها را با برپایی مراسمات گرامی بداریم.

در این مراسم که به همت دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهنمیر برگزار شد، از حاجیه خانم «فاطمه حار و مار» بانوی امدادگر جبهه غرب و نقش‌آفرین در هشت سال دفاع مقدس قدردانی بعمل آمد.

همچنین سند هزار متری زمین برای احداث پایگاه فرهنگی دفاع مقدس و دفتر حفظ آثار این شهرستان از سوی شهرداری و شورای شهر به این منظور اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار