چهل‌سالگی سرو/ شهرداری تهران در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار کرد؛

رونمایی از آثار مکتوب شهدای محلات/ تقدیر از رزمندگان مناطق تهران

شهرداری تهران به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ویژه‌برنامه‌هایی از جمله رونمایی از آثار مکتوب شهدای محلات را برگزار کرد.
کد خبر: ۴۱۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ - 26September 2020

رونمایی از آثار مکتوب شهدای محلات/ تقدیر از رزمندگان مناطق تهرانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرداری تهران ویژه برنامه‌هایی را به همین مناسبت در مناطق ۲۲گانه تهران برگزار کرده است که طی آن از جدیدترین اقدامات فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت رونمایی و از ایثارگران مناطق تجلیل شد.

پیش از این نیز در ایام محرم و عزای اباعبدالله مراسم «هر خانه، یک روضه» با برپایی روضه‌های خانگی توسط کارمندان شهرداری و در منزل شهدای برگزار شد.

همچنین آیین رونمایی از کتاب شهدای محلات دهگانه و تقدیر از رزمندگان و ایثارگران شاغل در منطقه ۱۰ با حضور مدیران شهرداری تهران و منطقه ۱۰، دبیران شورایاری، رزمندگان و ایثارگران شاغل در منطقه در موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار تهران برگزار شد.

این مراسم در راستای پاسداشت ایثار و فداکاری رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران، غفارپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد، مجید رباطی سرپرست شهرداری منطقه ۱۰، جمعی از معاونین، مدیران، دبیران شورایاری، رزمندگان و ایثارگران شاغل در منطقه در موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار تهران برگزار شد.

در خاتمه مدیران و مسئولان ضمن سخنرانی و تجلیل از تلاش و خدمات خالصانه رزمندگان، از کتاب شهدای محلات دهگانه منطقه ۱۰ رونمایی کردند.

همچنین طی مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس از نسخ جدید کتاب شهدای محلات بیست گانه و شهرک‌های بخش حریم منطقه ۱۸ تهران پرده برداری و از آثار مکتوب شهدای ۲۰ محله و بخش حریم منطقه ۱۸ تهران رونمایی شد.

در این مراسم که مجید فراهانی منتخب مردم تهران در شورای شهر تهران، جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و سید محمد فیاض شهردار منطقه از جمله شرکت‌کنندگان در آن بودند، علاوه بر ادای احترام به ساحت مقدس شهید گمنام مدفون در محوطه موزه شهدا از کتب جدید شهدای محلات و بخش حریم رونمایی شد.

چندی پیش تندیس شهدای خبرنگار که نمادی از گل شقایق، قلم و پرچم سه رنگ ایران است، به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت شهید «محمود صارمی» در ورودی ساختمان مرکزی خبرگزاری جمهوری اسلامی نصب شد.

رونمایی از تندیس شهدای خبرنگار همزمان با چهلمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، روز یکشنبه مورخ ششم مهر در مقابل ساختمان مرکزی خبرگزاری جمهوری اسلامی، با حضور محمد جواد حق شناس عضو شورای اسلامی شهر تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۶، رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، محمدرضا نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و سوقندی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار