چهل‌سالگی سرو/

تندیس سردار شهید «سلیمانی» در آمل رونمایی شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراسمی که امروز با حضور مسئولین برگزار شد، از تندیس سردار حاج «قاسم سلیمانی» در میدان شهدای مدافع حرم آمل رونمایی شد.
کد خبر: ۴۱۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ - 26September 2020

تندیس سردار حاج «قاسم سلیمانی» در آمل رونمایی شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید حمید هاشمی» شهردار آمل امروز (شنبه پنجم مهر) در مراسم رونمایی از تندیس سردار حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: شهرداری آمل برای رونمایی از تندیس حاج «قاسم سلیمانی» در میدان شهدای مدافعان حرم حدود ۴۵ میلیون تومان و کنارگذر این میدان که با هدف کاهش بارترافیکی میدان شهدای مدافعان حرم و نیز خروجی پل سوم به سمت هسته مرکزی شهر بوده بیش از یک میلیارد تومان هزیه کرده است.

هاشمی افزود: برای اجرای کنارگذر میدان شهدای مدافعان حرم آمل دیوار بتنی، جدول کاری، زیرسازی، آسفالت، روشنایی وایجاد فضای سبز در مدت کمتر از یک ماه به همت واحد طراحی و نظارت و نیز واحد عمرانی شهرداری اجرا شد.

حجت الاسلام «سید جلیل مرتضوی» امام جمعه آمل هم در این مراسم با اشاره به اینکه مقام و جایگاه واقعی سردارشهید حاج «قاسم سلیمانی» هنوز ناشناخته مانده و به طور کامل برای مردم بازگو نشده است، گفت: سال‌های سال زمان نیازهست تا حاج قاسم سلیمانی اهداف، آرمان‌ها و کارهای ارزشمند او شناخته شود.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان اینکه سردار سلیمانی بهترین و شجاع‌ترین فرمانده جهان امروز بوده و خواهد ماند وامنیت امروز کشور را مرهون درایت آن شهیدوالامقام هستیم، متذکر شد: رونمایی از تندیس سردار سلیمانی در شهر آمل، این مهم را برای همگان یادآور خواهد شد که ملت ایران همواره قدردان مردان دلیر و افتخارآفرین خود هست و خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها