معرفی کتب «سازمان نشر آثار روحانیت در دفاع مقدس» در نمایشگاه استان قم+ تصاویر

غرفه سازمان نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با عنوان پرچمداران انقلاب، از غرفه‌های فعال نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم می‌باشد.
کد خبر: ۴۱۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ - 26September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، غرفه سازمان نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با عنوان پرچمداران انقلاب از غرفه‌های فعال نمایشگاه دستاورد‌های چهلمین سال دفاع مقدس استان قم است که به معرفی کتب منتشره در این زمینه می‌پردازد.

به گفته حجت الاسلام «محمدفاضل سعیدی» مسئول غرفه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، این سازمان، نشر کتب فقهی درس جهاد مراجع تقلید عظام و فق‌های بزرگوار و همچنین کتاب ۱۵ جلدی کاشفان حقیقت فقه ویژه خاطرات طلاب رزمنده، واعظان خونین ویژه زندگینامه ۳۰ تن از فرماندهان شهید روحانی، برای هم حجره‌ای ام ویژه خاطرات ۳۱۳ روحانی شهید، کتاب ماه ضیافت مخصوص راویان شهدای روحانی و جلساتی در ماه مبارک رمضان و کتاب آیات جهاد در قرآن را در کارنامه خود دارد.

بر اساس این گزارش، در غرفه سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، نقش روحانیت از حدود یک قرن قبل در قالب نهضت مشروطه مشروعه، انقلاب اسلامی و حضور در شکنجه گاه های ساواک، دوران دفاع مقدس و پشتیبانی جبهه، حماسه دفاع از حرم های اهل بیت(ع) و فعالیت جهادی و خدمت رسانی در بحران های طبیعی معرفی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار