رونمایی از تمبر یادبود ۱۷۱ بانوی شهیده استان قم

تمبر یادبود ۱۷۱ بانوی شهیده و ۴۴۸۳ مادر شهید همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور استاندار قم در سالن کرامت استانداری رونمایی شد.
کد خبر: ۴۱۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ - 27September 2020

رونمایی از تمبر یادبود ۱۷۱ بانوی شهیده استان قم////// سلام. ببخشید در خبر 418990 در آخر پاراگراف هشتم که با مراسم تجلیل شروع می شه، عبارت « و بسیج جامعه زنان استان قم» را بیفزایید. ممنونبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، تمبر یادبود نکوداشت ۱۷۱ بانوی شهیده و ۴۴۸۳ مادر شهید در استان قم همزمان با هفتمین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور بهرام سرمست استاندار قم و حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان رونمایی شد.

سرمست در این مراسم، طی سخنانی اظهار داشت: ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس پشتوانه محکم و ارزشمندی برای نظام اسلامی است و ملت بزرگوار ایران نشان داد که در موضوع کرونا همچون دوران هشت دفاع مقدس، از انسجام و همدلی و وحدت تحسین برانگیزی برخوردار است.

مراسم فوق به همت معاونت ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ورزش و جوانان و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و بسیج جامعه زنان استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها