استاندار خوزستان:

محتوای نمایشگاه دفاع مقدس خوزستان یادآور نقش همه مردم در روزهای جنگ تحمیلی است

«غلامرضا شریعتی» گفت: محتوای نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در خوزستان یادآور نقش همه مردم و بانوان در روزهای جنگ تحمیلی است که بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۴۱۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ - 28September 2020

محتوای نمایشگاه دفاع مقدس یادآور نقش همه مردم در روزهای جنگ تحمیلی است

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت استان خوزستان در مجتمع فجر سپاه حضرت ولی عصر (عج) در اهواز افتتاح شد.

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، قرارگاه کربلا، سپاه حضرت ولیعصر (عج)، قرارگاه جنوب غرب ارتش، کمیته بانوان، اصحاب رسانه و نیروهای نظامی و انتظامی نمایشگاه دفاع مقدس و مقاومت خوزستان در چهل سالگی دفاع مقدس افتتاح شد.

‌وی افزود: ان‌شاءالله ظرف یک تا دو روز آینده دستگاه‌های دولتی هم در این نمایشگاه نقشی را که در دفاع مقدس داشتند به نسل امروز و جوانان ارائه می‌دهند.

شریعتی با بیان اینکه نمایشگاه دارای محتوای خوبی است و قابلیت این را دارد که رشد پیدا کند و در روزهای آینده ادامه یابد، تصریح کرد: محتوای این نمایشگاه یادآور نقش همه مردم و بانوان در روزهای جنگ تحمیلی است که بسیار ارزشمند است. امیدوارم آن دوران برای نسل امروز و جوانان الگو باشد و در دفاع از انقلاب، اسلام و کشور پیشرو باشد که ان‌شاءالله همین طور هم خواهد بود.

‌آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت خوزستان با حضور استاندار خوزستان، فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خوزستان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همراه بود. 

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت خوزستان در مجتمع فرهنگی فجر با ۱۰ غرفه برای عرضه محصولات فرهنگی دفاع مقدس و ۱۰ غرفه ویژه نیروهای نظامی و نمایش تجهیزات و ادوات جنگی به مدت پنج روز برپا شده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار