توضیحات جانشین فرمانده ناجا درباره پیامک «طرح ناظر»

سردار سرتیپ رضایی گفت: پیامک طرح ناظر بر اساس مستندات ارسال می‌شود؛ در مرحله اول پیامک ارشادی است، اما در سومین مرحله، بحث احضار مطرح است.
کد خبر: ۴۱۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ - 28September 2020

توضیحات جانشین فرمانده ناجا درباره پیامک «طرح ناظر»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در حاشیه پنجمین مرحله از طرح دستگیری اراذل و اوباش در جمع خبرنگاران در مقر پلیس تهران در خصوص اجرای «طرح ناظر» اظهار داشت: طرح ناظر هم مطالبه مردم و هم مطالبه ناجاست و بر همین اساس این طرح را اجرا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در مرحله اول برای افراد پیامک ارشادی ارسال می‌شود؛ در مرحله دوم نیز پیامک ارسال شده، اما در مرحله سوم افراد احضار می‌شوند.

جانشین فرمانده ناجا گفت:‌ همه این پیامک‌ها که برای افراد ارسال می‌شود بر اساس مستندات است و مستندات به مردم ارائه می‌شود.

سردار رضایی با بیان اینکه خودرو حریم شخصی نیست، در خصوص بدحجابی مسافران در تاکسی‌ها و مسافربر‌های اینترنتی افزود: باید رانندگان به مسافران خود در خصوص حجاب‌شان تذکر بدهند.

وی به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش اشاره و اعلام کرد: برخورد جدی با اراذل و اوباش خواسته همه مردم است و هم‌اکنون این برخورد را تشدید کرده‌ایم و این موضوع را تا زمانی که حتی یک نفر وجود داشته باشد که سبب رعب و وحشت مردم شود، ادامه داده و استمرار می‌بخشیم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: ما در این زمینه از قانون‌گذار برای برخورد جدی و اعمال مجازات‌های بازدارنده، مطالبه جدی داریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار