چهل‌سالگی سرو/

تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده مسابقه دفاع مقدس در اردبیل

از هشت نفر از برگزیدگان مسابقه دانش آموزی مدرسه امید انقلاب اردبیل، توسط مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تجلیل شد.
کد خبر: ۴۱۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ - 29September 2020

تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقه دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل، صبح امروز از 8 نفر از برگزیدگان مسابقه دانش آموزی دبیرستان پسرانه امید انقلاب اردبیل، توسط مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اهدای لوح تقدیر و بسته فرهنگی تجلیل شد.

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در این مراسم که در محل موزه دفاع مقدس استان برگزار شد گفت: اجرای مسابقه چرایی آغاز جنگ در بین دانش آموزان این مدرسه و شرکت بیش از 60 نفر از دانش آموزان در این مسابقه نشان می‌دهد نسل نو تشنه شنیدن و دانستن حقایق هستند و برگزاری چنین مسابقاتی صرف نظر از نتیجه آن، دانش آموز را به پژوهش و جستجو وا می دارد که این مسئله از خود مسابقه مهمتر است.

واحد عنوان کرد: ما دست‌اندرکاران نشر ارزش های دفاع مقدس بایستی با تدابیر جدید و راه های نو نسل جدید و نوجوانان و جوانان و کودکان را با معارف دفاع مقدس آشنا کنیم و اجازه ندهیم پیوند روحی و معنوی نسل‌ها با دفاع مقدس پاره شود.

واحد تصریح کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در طول سال آمادگی دارد از کارهای فرهنگی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس در بین کودکان و نوجوانان و جوانان حمایت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار