چهل‌سالگی سرو/ فرمانده انتظامی استان قزوین:

بیداری اسلامی ثمره انقلاب و دفاع مقدس است

سرتیپ دوم «مهدی حاجیان» گفت: بیداری اسلامی کشورهای عربی که در چند سال اخیر بوجود آمده، ثمره انقلاب و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۱۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ - 29September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، سرتیپ دوم «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان قزوین صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه مقاومت و امنیت پایدار در محوطه ستاد ناجا در قزوین اظهار داشت: پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نتیجه هدایت و رهبری امام راحل (ره) و پیروی مردم از ولایت خود بود که توانستند در مقابل دشمنان و استکبار جهانی بخوبی بدرخشند و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در صحنه های بین المللی به اهتزاز درآورند.

وی ادامه داد: بهره گیری کامل از بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری برای مسئولان و نسل جدید انقلاب بیان شده است، ما را به سرمنزل مقصود که همان استقلال و امنیت پایدار و همچنین پیشرفت و توسعه صنعتی و اقتصادی است، می رساند.

حاجیان خاطرنشان کرد: رمز پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی، تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین رزمندگان دوران دفاع مقدس بود و ما بایستی با بهره مندی از تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس افق و چشم انداز خوبی برای انقلاب ترسیم کنیم.

در پایان این مراسم «منوچهر حبیبی» معاون سیاسی استاندار قزوین، امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و دیگر مسئولین از نمایشگاه مقاومت و امنیت پایدار نیروی انتظامی استان قزوین بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها