چهل‌سالگی سرو/

برگزاری اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت و نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای ۵ در محل محوطه موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ - 29September 2020

برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، صبح امروز مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت و نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای 5 در محل محوطه موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «سیدعلی تدین» فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت و عملیات کربلای 5 را فرصتی برای ابراز ارادت به ساحت شهدا دانست و گفت: نمایشگاه شامل حسینیه روباز، نمایشگاه ادوات جنگی زرهی، ماکت عملیات کربلای 5، ایجاد اسکله شهدا و قایق سواری برای بازدید کنندگان، ایجاد جایگاه مخصوص برای صدا و سیما و اجرای برنامه شبانه گجه لر با پخش زنده از سیمای استانی سبلان، اجرای نمایش میدانی افلاکیان خاکی و برگزاری یادواره های مختلف شهدا در حسینیه روباز نمایشگاه و برپایی غرفه های ادارات و اقشار در راستای نمایش دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت را از بخش های مختلف نمایشگاه دانست و از دست اندر کاران برپایی نمایشگاه تقدیر کرد.

در ادامه سردار سرتیپ دوم پاسدار «فرهنگ مستعد حصاری» جانشین فرماانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هفته دفاع مقدس، فرصتی برای مرور شجاعت ها و ایثارها است و این فرصت را باید در چهل سالگی آن غنیمت دانست.

مستعد افزود: جنگ امروز جنگ اراده هاست و دفاع مقدس بزرگترین نمونه جنگ اراده ها بود.

سردار مستعد اظهار داشت: گرامی داشت دفاع مقدس، تقویت روحیه خودباوری در بین نسل های آینده است و باید به آن به عنوان میراثی گران بها برای نسل های بعدی توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها