چهل‌سالگی سرو/

بازدید معاون هماهنگ‌کننده ارتش از نمایشگاه دستاورد‌های صنایع دفاع

امیر دریادار سیاری صبح امروز از نمایشگاه دوسالانه دستاورد‌های تحقیقاتی و تجهیزاتی سازمان صنایع دفاع بازدید کرد.
کد خبر: ۴۱۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ - 30September 2020

بازدید معاون هماهنگ کننده ارتش از نمایشگاه دستاورد‌های صنایع دفاعبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از نمایشگاه دوسالانه دستاورد‌های تحقیقاتی و تجهیزاتی این سازمان بازدید کرد.

امیر سیاری در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: آنچه امروز در صنایع دفاع می‌بینیم، تأمین مناسب نیازمندی‌های تجهیزاتی نیرو‌های مسلح است.

وی افزود: برای پی بردن به اهمیت موضوع باید وضعیت تولید تجهیزات نظامی‌مان را از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۹ مقایسه کرده و ببینیم که در آن زمان ما در چه جایگاهی بودیم و نیازمان برای تأمین سلاح و مهمات چگونه بود و امروز در چه جایگاه و موقعیتی هستیم.

دریادار سیاری همچنین با اشاره به تلاش و همت جوانان متخصص صنایع دفاعی کشور، گفت: آنچه ما امروز در نمایشگاه صنایع دفاع دیدیم، پیشرفت‌های قابل توجه و رفع کلیه مشکلات، گلوگاه‌ها و نیازمندی‌هایی بود که در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم و ما اکنون به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم ادعا کنیم آنچه در چرخه دفاع مورد نیازمان است به طور کامل در صنایع دفاع در ابعاد مختلف و برای نیرو‌های زمینی، پدافند، هوایی و دریایی ما ساخته می‌شود؛ ضمن اینکه ما امروز در بکارگیری انواع مهمات و تسلیحات نیز قدرت انتخاب داریم.

امیر سیاری تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم اقتدار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، داشتن تجهیزات خوب و متناسب با نوع تهدیدات و برخوردار از فناوری‌های روز است که الحمدلله در این نمایشگاه همه آنچه مورد انتظار بوده به معرض نمایش درآمده و بیانگر این است که ما می‌توانیم و ما قدرتمندیم و در حوزه ساخت، تولید، بهینه‌سازی و نوسازی تمامی تجهیزاتمان هیچ‌گونه وابستگی به دیگران نداریم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه با قدردانی از تلاش و همت یکایک مسئولان و کارکنان سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح عنوان کرد: امیدواریم هر روز شاهد پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر صنایع دفاعی کشورمان متناسب با فناوری‌ها و تهدیدات روز باشیم، که الحمدلله در نمایشگاه حاضر نیز شاهد ارائه دستاورد‌های بسیار ارزشمند و به‌روزی بودیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار