چهل‌سالگی سرو/ شهید «مرتضی نجفی رودباری»؛

موقعیت کشور به بنده اجازه نمی‌داد که در خانه باشم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «مرتضی نجفی رودباری» آمده است: پدر عزیزم، مادر مهربانم! خیلی شرمنده‌ام که نتوانستم زحماتی را که برای من کشیده‌اید جبران کنم و موقعیت کشور به بنده اجازه نمی‌داد که در خانه باشم و برگ معافیت از خدمت نظام در جبهه داشته باشم و رزمندگان اسلام در جبهه با جانشان بازی کنند و خواست خدا بود که من معاف بشوم و دوباره به جبهه بروم.
کد خبر: ۴۱۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ - 01October 2020

موقعیت کشور به بنده اجازه نمی‌داد که در خانه باشمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در زادروز ولادت شهید «مرتضی نجفی رودباری» از شهدای بابل وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «مرتضی نجفی رودباری» فرزند «علی گدا» دهم مهر 1344 در بابل به دنیا آمد و در تاریخ 23 مرداد 1365 در بوکان به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به پیشگاه ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام امت خمینی بت‌شکن و درود به روان پاک شهیدان صدر اسلام تا شهیدان کربلای ایران و اسلام به رزمندگان دلیر انقلاب که مدت هفت سالگی توانستند با جنایتکاران شرق و غرب به مبارزه برخیزند.

اکنون که موقعیت ایجاب کرد و خداوند خواست که به جبهه حق علیه باطل روانه کردم و به ندای رهبر بزرگ انقلاب لبیک گویم. امیدوارم مورد رضای خداوند عزوجل قرار گیرید.

پدر عزیزم، مادر مهربانم! خیلی شرمنده‌ام که نتوانستم زحماتی را که برای من کشیده‌اید جبران کنم و موقعیت کشور به بنده اجازه نمی‌داد که در خانه باشم و برگ معافیت از خدمت نظام در جبهه داشته باشم و رزمندگان اسلام در جبهه با جانشان بازی کنند و خواست خدا بود که من معاف بشوم و دوباره به جبهه بروم. مرا ببخشید و برای من ناراحت نباشید چون اگر سعادت داشته و شهید شوم ان‌شاالله خداوند اجر و پاداش به شما می‌دهد.

خواهر عزیزم برادران گرام فامیلان محترم خداحافظ. التماس دعا.

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار