چهل‌سالگی سرو/ سردار کارگر در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس مطرح کرد؛

عملکرد مطلوب نیرو‌های مسلح در نمایشگاه اقتدار ۴۰/ طرح چگونگی برگزاری راهیان نور امسال تدوین شده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و نبود زمان کافی جهت برنامه‌ریزی، نمایشگاه به‌خوبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برپا شد و نیرو‌های مسلح عملکرد مطلوب و حضور چشمگیری در این نمایشگاه داشتند.
کد خبر: ۴۱۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 01October 2020

عملکرد مطلوب نیرو‌های مسلح در نمایشگاه اقتدار ۴۰/ طرح چگونگی برگزاری راهیان نور امسال تدوین شده استسردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (پنج‌شنبه) و در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، درخصوص عملکرد نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت و حضور سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در این نمایشگاه، اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا و نبود زمان کافی جهت برنامه‌ریزی، نمایشگاه به‌خوبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برپا شد و نیرو‌های مسلح عملکرد مطلوب و حضور چشمگیری در این نمایشگاه داشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه بخش دولتی و سازمان‌های تابعه در این نمایشگاه آنطور که انتظار می‌رفت، خوب ظاهر نشدند؛ البته که به‌طور طبیعی سوابق نیرو‌های مسلح در دفاع مقدس بیشتر از نهاد‌های دولتی است.

رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تصریح کرد: در این زمینه، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌دنبال برپایی نمایشگاه دائمی با موضوع دفاع مقدس است تا سازمان‌ها و نهادهای مختلف لشکری و کشوری با حضور در این نمایشگاه به تشریح نقش و عملکرد خود در دوران دفاع مقدس بپردازند.

سردار کارگر در ادامه با اشاره به نقش پر رنگ و تاثیرگذار مساجد در دوران دفاع مقدس بیان داشت: مساجد در دوران دفاع مقدس نقش سنگر را ایفا می‌کردند و بر این اساس انتظار می‌رود سازمان امور مساجد، نقش سنگر بودن مساجد را با حضور در نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت به بهترین نحو ممکن برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: همچنین از آحاد مردم و اقشار مختلف و دستگاه‌های دیگر نیز می‌خواهیم تا به هر شکل ممکن نقش خود در دوران دفاع مقدس را جهت ارائه و اشاعه به نسل جدید و آیندگان تبیین و تشریح کرده و در ترویج فرهنگ دفاع مقدس کوشا باشند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه نمایشگاه امسال به خوبی برگزار شد و نمره قبولی گرفت، در تشریح برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالجاری درخصوص گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که مقرر شده محدود به هفته دفاع مقدس نباشد، گفت: ما ۴۳ هفته را از سوم خرداد تا ۲۹ اسفند سال جاری برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛ لذا برنامه‌های ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه خواهد داشت و در هر هفته برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد و در این راستا سازمان‌ها، نهاد‌ها و به‌خصوص موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای را با موضوع دفاع مقدس برگزار خواهند کرد.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پاسخ به سوالی درباره آخرین تصمیمات این ستاد در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور امسال با وجود بیماری کرونا گفت: در تعامل با ستاد ملی مبارزه با کرونا طرحی را با وجود شیوع ویروس کرونا تدوین کرده‌ایم و مصمم به برگزاری راهیان نور هستیم که امیدواریم ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز طرح ما را قبول کند.

انتهای پیام/ ۱۱۷

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار