امیر دریادار حسین خانزادی:

تکاوران نیروی دریایی ارتش منشا رشادت‌ها و دلاوری‌ها در دوران دفاع مقدس هستند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش منشا رشادت‌ها و دلاوری‌های فراوانی چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های بعد از جنگ تحمیلی هستند.
کد خبر: ۴۱۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ - 01October 2020

تکاوران نیروی دریایی ارتش منشا رشادت‌ها و دلاوری‌ها در دوران دفاع مقدس هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در مرکز فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی‌هاشم (ع) مستقر در منجیل ضمن ارزیابی از توان رزمی تکاوران از یگان‌های آموزشی، اماکن فرهنگی، ورزشی و میدانی این مرکز بازدید کرد.

دریادار خانزادی، تکاوران دریایی را دست بلند فرمانده در عرصه دفاع عنوان کرد و افزود: این مجموعه آموزشی و رزمی به عنوان یکی از منحصر به فرد‌ترین مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش است که در عرصه‌های گوناگون با کسب آموزش‌های رزمی و معنوی می‌توانند نقش بسیار مهمی در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب ایفا نماید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمن بعثی با حمایت استکبار جهانی به کشور عزیز ما حمله کرد، اما در همان روز‌های آغازین جنگ با مقاومت مثال زدنی رزمندگان اسلام مواجه شد و دریادلان نیروی دریایی ارتش هم در روز‌های آغازین جنگ توانستند ضربات مهلکی بر نیروی دریایی دشمن وارد کند.
وی با اشاره به رشادت‌های تکاوران همیشه قهرمان نیروی دریایی ارتش در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر قهرمان تصریح کرد: تفنگداران و تکاوران نقش بی بدیل و بسیار مهمی در آن حماسه بزرگ داشتند که این افتخارات در صفحه پرافتخار ملت ایران ثبت شده است.

بر اساس این گزارش، دریادار حسین خانزادی در سفر یک روزه خود به استان گیلان، با حضور در پایگاه پشتیبانی شمال نیروی دریایی ارتش در منجیل، زمین چمن مصنوعی فوتسال و مهمانسرای شهید کاظمی، آشپزخانه و خشک شویی را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها