چهل‌سالگی سرو/ مشاور فرمانده معظم کل قوا:

بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس بسیاری از مشکلات کشور را حل می‌کند

امیر سرتیپ هاشمی گفت: با اجرایی کردن درس‌های دفاع مقدس در همه سطوح آموزشی و به‌ویژه مدیریتی، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ - 09October 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «سید حسام هاشمی» مشاور فرمانده معظم کل قوا در جمع دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری، با اشاره به دلیرمردی‌های کارکنان نیروی هوایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش اولین نیرویی بود که پس از تجاوز صدام به خاک ایران، با خلبانان دلاور و کارکنان فنی متعهد خود پاسخ محکمی به دشمن داد و نقشه شوم دشمن بعثی راخنثی کرد.

وی با تأکید بر لزوم پرداختن به تاریخ دفاع مقدس افزود: هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی نقشی پررنگ در زنده نگه‌داشتن تاریخ دفاع مقدس و آشنایی دانشجویان عزیز دانشگاه‌های افسری ارتش با اتفاقات و رشادت‌های آن دوران دارد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا با توصیه دانشجویان به خواندن تاریخ دفاع مقدس، بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در جمع فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان، تاریخ دفاع مقدس را مختصر ولی به بهترین حالت تشریح کردند.

امیر هاشمی ادامه داد: درس‌های گرفته شده از دفاع مقدس در نیروهای مسلح به بهترین وجه اجرایی شده است و با اجرایی کردن درس‌های دفاع مقدس در همه سطوح آموزشی و به‌ویژه مدیریتی، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سایه دانایی، توانایی و در سایه توانایی، قدرت و در سایه قدرت، امنیت به دست خواهد آمد و یک کشور تنها در سایه امنیت به کار خود ادامه خواهد داد و حلقه اول ایجاد امنیت، نیروهای مسلح هر کشور است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: دشمنان با وجود ایجاد فتنه‌ها، توطئه‌ها و تهدید‌های فراوان، جرأت تعرض و حمله به خاک میهن اسلامی ما را ندارند و این به دلیل قدرت نیروهای مسلح و افزایش دانایی، توانایی و قدرت آن‌هاست.

بنا بر گزارش روابط عمومی ارتش، در این دیدار امیر سرتیپ هاشمی ضمن ابلاغ محبت فرماندهی معظم کل قوا به دانشجویان، هدایایی را به رسم طلبگی و برای برکت شروع خدمتشان به دانشجویان دانشگاه شهید ستاری اهدا کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها