معرفی کتاب؛

«عبای خاکی»

«عبای خاکی» عنوان کتابی است که به خاطرات دوران دفاع مقدس حجت‌الاسلام «مجتبی ارشاد» از اساتید سطح عالی حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان پرداخته و توسط «سمیه قاسمی» به نگارش درآمده است.
کد خبر: ۴۲۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰ - 17October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «عبای خاکی» عنوان کتابی است که به خاطرات دوران دفاع مقدس حجت‌الاسلام «مجتبی ارشاد» از اساتید سطح عالی حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان پرداخته است. در این کتاب، خاطرات دوران کودکی، انقلاب، ورود به حوزه علمیه و دوران پرافتخار دفاع مقدس گردآوری شده است.

حجت‌الاسلام ارشاد حدود 23 ماه به صورت رزمی تبلیغی در جبهه‌های نبرد حضور داشته و سابقه حضور در عملیات‌هایی همچون «رمضان»، «والفجر مقدماتی» و «کربلای 4» را در کارنامه خود دارد که در عملیات «رمضان» به فیض جانبازی نیز نائل آمده است.

«عبای خاکی»

وی در این کتاب به بیان خاطرات تلخ و شیرین از دوران دفاع مقدس و شهیدانی که همرزمش بودند به ویژه روحانی شهید «قدرت‌الله خواجه میرزایی» پرداخته است.

نگارش کتاب توسط خانم «سمیه قاسمی» از نویسندگان توانمند استان گلستان در زمینه دفاع مقدس بوده و مصاحبه‌های آن توسط حجت‌الاسلام «حسین الوند» صورت گرفته است.

ویژگی این کتاب قلم روان و زیبای نویسنده است که در کنار آن، تصاویرِ پر خاطره راوی کتاب و نیز یاد دوستان شهیدش به ویژه شهدای طلبه و روحانی استان، بر غنای کتاب افزوده است.

کتاب فوق در 76 صفحه تدوین گشته و به همت حوزه نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان و توسط انتشارات «نورالشهدا» به چاپ رسید و در هفته دفاع مقدس سال جاری رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار