از سوی فرمانده سپاه کربلای مازندران اعلام شد؛

جزئیات مراسم تشییع و وداع با پیکر ۵ شهید خان‌طومان در مازندران

سرهنگ پاسدار «سیاوش مسلمی» جزئیات مراسم تشییع و وداع پیکر شهیدان «حسن رجایی‌فر»، «رضا حاجی‌زاده»، «محمود رادمهر» و «محمد بلباسی» را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۲۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 12October 2020

جزئیات مراسم تشییع و وداع پیکر 5 شهید خان‌طومان در مازندران اعلام شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت و تعزیت ایام رحلت رسول گرامی اسلام و نیز سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با اشاره به بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، به جزئیات مراسم شب وداع و تشییع شهدا پرداخت و اظهار داشت: با توجه به جلسه استانداری مازندران در رابطه با برپایی مراسم‌های شهدا قرار شد انشاء الله مراسمی در شان و جایگاه شهدا برگزار شود.

فرمانده سپاه کربلا از مراسم وادع با پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان عصر روز سه‌شنبه ۲۲ مهر در بوستان ولایت ساری خبر داد و گفت: ‌این برنامه با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور خانواده معظم شهدا از ساعت ۱۹ برگزار می‌شود و همچنین به صورت زنده از شبکه مازندران پخش خواهد شد.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه به برگزاری مراسم وداع با شهدای مدافع حرم کربلای خان‌طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا هم اشاره کرد و افزود: صبح روز چهارشنبه ۲۳ مهر مراسم وداع با این شهدای عزیز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و خانواده‌های پاسداران برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا از مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در پنج شهرستان هم خبر داد و اضافه کرد: ‌عصر چهارشنبه، پیکر پنج شهید مدافع حرم به شهرستان‌های خود منتقل می‌شود تا طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته مراسم شب وداع و تشییع برگزار شود.

سرهنگ پاسدار مسلمی با بیان اینکه در شهرستان ساری، بابل، قائم‌شهر، آمل و فریدونکنار مراسم شب وداع و تشییع شهدا برگزار می‌شود، افزود: به خاطر توصیه‌های اکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مراسم تشییع شهدا روز پنج‌شنبه در پنج شهرستان به صورت مشایعت خودرویی انجام می‌شود و مردم عزیز و شهیدپرور مازندران می‌توانند برای همراهی شهدا با خودرو‌های خود در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار