پخش مستند «خادمان مدافع» روایتی تازه از مدافعان حرم افغانستانی در سوریه

مستند «خادمان مدافع» تصویری از مدافعان حرم افغانستانی در سوریه است و در گروه مستند روایت فتح تولید شده است و کارگردانی آن را محمدمهدی بهرامی نژاد بر عهده دارد.
کد خبر: ۴۲۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ - 14October 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمدمهدی بهرامی‌نژاد کارگردان مستند «خادمان مدافع» درباره ساخت این مستند اظهار داشت: جنگ در سوریه باعث شکل گیری معادلات و اتفاقات جدیدی شد که تا قبل از آن کمتر شاهدش بودیم، در این جنگ سیر وقوع حوادث بسیار بالا بود و حالا که کمی از آن فاصله گرفته‌ایم می شود بهتر به موضوع پرداخت.

وی تصریح کرد: «خادمان مدافع» روایت بی واسطه ای از مجاهدت و رشادت افغانستانی‌هایی است که مقیم سوریه‌اند و در این روزگاری که همه میخواهند روی شانه هم بایستند، هنوز افرادی وجود دارند که می‌شود آن‌ها را به‌عنوان الگو به جامعه معرفی کرد.

پخش مستند «خادمان مدافع» روایتی تازه از مدافعان حرم افغانستانی در سوریه

بهرامی‌نژاد با بیان اینکه فاطمیون گروه اثرگذاری در سوریه است و نقش مهمی در جبهه مقاومت ایفا می‌کنند، افزود: سوژه های اصلی این مستند خانواده‌ای هستند که قبل از شکل گیری گروه فاطمیون دست به اسلحه بردند و شروع به رشادت و دفاع از مقدسات کردند.

بهرامی‌نژاد اضافه کرد: این مستند همکاری مشترک من و آقای محمدجاوید هاشمی است که امیدوارم همچون یک سند تاریخی به آن نگاه شود، زیرا بازگو کننده یک واقعه تاریخی مهم در عصر ماست.

پخش مستند «خادمان مدافع» روایتی تازه از مدافعان حرم افغانستانی در سوریه

مستند «خادمان مدافع » تهیه شده در گروه مستند روایت فتح و به کارگردانی محمدمهدی بهرامی‌نژاد، پنجشنبه 24 مهر ماه، ساعت 17:30 به روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود.

انتهای پیام/ 121

 

نظر شما
پربیننده ها