چهل‌سالگی سرو/ وصیت‌نامه شهید «عین الله نظربین»؛

امیدوارم با رهبری خمینی بت شکن، ملت ایران عدل و راستی را بیمه خود کنند

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «عین الله نظربین» آمده است: امیدوارم با رهبری خمینی بت شکن، ملت ایران عدل و راستی را بیمه خود کنند تا دیگران آن را برای خود سرمشق قرار دهند.
کد خبر: ۴۲۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ - 14October 2020

امیدوارم با رهبری خمینی بت شکن، ملت ایران عدل و راستی را بیمه خود کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «عین الله نظربین» فرزند «قربانعلی» در دوم مرداد 1347 در روستای «توسه سياه مزگی» از توابع شهرستان «شفت» به دنيا آمد و 15 فروردين 1367، در بمباران شيميايی دزلی مريوان به شهادت رسيد.

وصیت نامه شهید:

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اسْتَعینُوا بِالصَّبْرِ وَ الصَّلاةِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصّابِرینَ وَ لاتَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فی سَبیلِ اللّهِ أَمْواتٌ بَلْ أَحْیاءٌ وَ لکِنْ لاتَشْعُرُونَ؛ ای کسانی که ایمان آورده اید برای رسیدن به سعادت از صبر و نماز یاری بجوئید به راستی خداوند با صابران است و کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده نگوئید بلکه زنده اند ولی این موضوع را شما درک نمی کنید.»

اینجانب «عین الله نظربین» بعد از ١٢ سال تحصیل، به عنوان یک فرد مسئول در جامعه اسلامی ایران و برای اینکه بتوانم حقوقی را که شهدا و خانواده هایشان بر گردنم دارند ادا کنم، جهت دفاع از حیثیت، شرف، آب و خاک کشور همیشه جاوید ایران، راهی نبرد نور علیه ظلمت می شوم؛ هدفم نابودی استکبار و دشمن خونخوار امت اسلام است.

برادر و خواهر ایرانی بیایید همگی دست در دست هم داده و علیه دشمنان اسلام قیام بکنیم تا نسل آینده کشور قهرمان ایران آزادتر زندگی کنند و از هر گونه تجاوز و بلا به این مرز و بوم مصون باشند و بتوانند اسلام راستین را در سطح جهان با قیام حضرت مهدی (عج الله) گسترش دهند. امیدوارم با رهبری خمینی بت شکن، ملت ایران عدل و راستی را بیمه خود کنند تا دیگران آن را برای خود سرمشق قرار دهند.

به خدا سوگند یاد می کنم کسی که در عرصه نبرد، خون جوانان معصوم را ریخته شده می بیند، هرگز از پای نخواهد نشست و تا آخرین قطره خون دفاع خواهد کرد البته این خونها بی اثر نیست بلکه آبی است که نهال اسلام و انقلاب را آبیاری خواهد نمود.

پدر عزیزم می دانم که از بدو تولد برای من زحمت کشیده اید تا مرا به این درجه رسانیده اید و من نتوانستم جبران زحمات شما را بکنم؛ از شما می خواهم در مقابل دشمنان اسلام همچون کوهی استوار بایستید و ناراحت نباشید. مادر مهربانم ای آنکه به من جان دادی و همیشه برایم نگران بودی، به خاطر بزرگ کردن من لحظه ای آرام نداشتی؛ خواهش من این است که مانند زینب در برابر دشمنان بایستی.

خواهران مهربان حجاب اسلامی را رعایت کنید.

برادر عزیزم اگر توانستی تفنگ سربازی بردار و جهت دفاع از اسلام ومسلمین با آنها مبارزه کن.

خدایا ما را آنی به خود وا مگذار ! رزمندگان اسلام را پیروز بگردان. دشمنان اسلام را نیست و نابود کن، پرچم ایران را در سراسر گیتی بر افراشته دار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار