امام جمعه کنگان مطرح کرد؛

نهادینه کردن فرهنگ مواسات، گره‌گشای مشکلات اقشار ضعیف جامعه

حجت الاسلام «محمود محمودی» گفت: مواسات همراهی کردن و کمک به مومنان در همه امور است و ترویج و نهادینه شدن فرهنگ این مهم در جامعه بویژه در شرایط دشوار اقتصادی کنونی می تواند گره گشای بخشی از مشکلات اقشار ضعیف جامعه باشد.
کد خبر: ۴۲۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ - 14October 2020

نهادینه کردن فرهنگ مواسات گره گشای مشکلات اقشار ضعیف جامعهبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمود محمودی»  امام جمعه شهر کنگان امروز در جلسه قرارگاه رزمایش، مواسات، همدلی و کمک مومنانه شهرستان کنگان اظهار داشت: مواسات همراهی کردن و کمک به مومنان در همه امور است و ترویج و نهادینه شدن فرهنگ این مهم در جامعه بویژه در شرایط دشوار اقتصادی کنونی می تواند گره گشای بخشی از مشکلات اقشار ضعیف جامعه باشد.

وی با تسلیت رحلت جانسوز نبی خاتم و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و با استناد به فرمایشات و سیره نبوی و علوی گفت: امام صادق درباره سیره جدش سیدالشهدا می فرماید در زمان خود هیچ کسی به اندازه امام حسین(ع) درد و دغدغه یاری رساندن به مردم را نداشت.

رییس قرارگاه رزمایش شهرستان کنگان با تشکر از تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مواسات افزود: فرمایشات معظم له موجب حضور گسترده مردم در رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه در سراسر کشور از جمله شهرستان کنگان شده و باعث بوجود آمدن زیباترین صحنه های حضور ، همدلی و کمک مومنانه در چندین مرحله شد.

محمودی با اشاره به مشکلات چندصد دانش آموز و خانواده آنان در بحث تهیه تبلت برای تحصیل بیان کرد: تلاش برای تهیه تبلت جهت دانش آموزانی که فاقد تبلت برای تحصل هستند دستور کار این مرحله از رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان کنگان است که البته تا کنون با مشارکت اعضای قرارگاه کمک هایی جذب شده است که امیدواریم با همت مردم و مسئولان و مخصوصا شرکت های مستقر در منطقه اهداف این مرحله از رزمایش محقق گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها