معرفی کتاب؛

«دلتنگی‌های بعد از تو»

کتاب «دلتنگی‌های بعد از تو» با موضوع شهدای مدافع حرم مازندران که در «خان‌طومان» به شهادت رسیدند، از سوی انتشارات «ناسنگ» منتشر شد.
کد خبر: ۴۲۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ - 14October 2020

«دلتنگی‌های بعد از تو»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، کتاب «دلتنگی‌های بعد از تو» با موضوع شهدای مدافع حرم مازندران از سوی انتشارات ناسنگ» در سال 1398 منتشر شد.

«صبورا رضوانی گیل‌کلایی» گردآورنده مطالب این کتاب 208 صفحه‌ای به معرفی 16 شهید مدافع حرم مازندرانی که در «خان‌طومان» سوریه در نبرد با داعش تکفیری به شهادت رسیدند، می‌پردازد.

این کتاب حاوی زندگی‌نامه، وصیت‌نامه، دلنوشته پدران و مادران، همسران و فرزندان، خاطرات، گفت‌وگو، شعر، مطالبی درباره سردار دلها حاج «قاسم سلیمانی» و تصاویری از شهدای خان‌طومان است.

کتاب «دلتنگی‌های بعد از تو» روایت دلتنگی‌های خانواده‌های این شهدا در ایام چشم‌انتظاری و فراق است که در هزار تیراژ به چاپ رسید.

در این کتاب مطالبی را با موضوع شهیدان «رحیم کابلی»، «بهمن قنبری»، «سیدسجاد خلیلی»، «حسین مشتاقی»، «محمدتقی سالخورده»، «سعید کمالی»، «محمود رادمهر»، «علی عابدینی»، «علی جمشیدی»، «حسن رجایی‌فر»، «رضا حاجی‌زاده»، «علیرضا بریری»، «سیدجواد اسدی»، «حسین بواس»، «محمد بلباسی» و «سیدرضا طاهر» می‌خوانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار