فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران:

رمز موفقیت چله دوم انقلاب تاسی به سیره شهداست

سردار سیدحسن مرتضوی گفت: در گام دوم انقلاب محتاج خودسازی هستیم و سیره شهدا می‌تواند یاری‌گر نسل جوان در این خودسازی باشد و حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی را در چله دوم انقلاب سرعت ببخشد.
کد خبر: ۴۲۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ - 15October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سیدحسن مرتضوی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در یازدهمین یادواره شهدای وحدت که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: سردار شوشتری چهره شاخص و یکی از استوانه‌های دفاع مقدس بود.

وی افزود: امروز نیازمند آن هستیم تا سیره عملی شهدا به خصوص شهید شوشتری را بشناسیم و آن را نشر دهیم.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: سردار شوشتری عزت را در کنار مردم، همراه مردم و برای مردم بودن، می‌دانست.

سردار مرتضوی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر عقلانی بودن دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تدبیر، تعقل، احساس و عاطفه در مرام مدیریتی سردار شهید نورعلی شوشتری تنیده شده بود. او وقتی در موضوعی بررسی‌های لازم را انجام می‌داد و با صاحب نظران مشورت می‌کرد اگر به این جمعبندی می‌رسید که آن اقدام باید انجام شود، آن را با قاطعیت انجام می‌داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) تصریح کرد: آنچه از این سردار به یادگار داریم، دشمن‌شناسی است که مسئولین و دولتمردان باید به آن اهتمام کنند و اخلاق فرماندهان دفاع مقدس را سرلوحه کارها قرار دهند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن را مایوس و روسیاه ببینیم و آرمان‌های انقلاب را برجسته بدانیم گفت: در گام دوم انقلاب محتاج خودسازی هستیم و سیره شهدا می‌تواند یاری‌گر نسل جوان در این خودسازی باشد و حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی را در چله دوم انقلاب سرعت ببخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها