رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

اقتدار ناجا محصول حرفه‌ای‌گرایی و توجه به معنویت است 

حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی با بیان اینکه اقتدار ناجا محصول حرفه‌ای گرایی و توجه به معنویت است، گفت: نیروی انتظامی رو به پیشرفت است و در مسیر تراز انقلاب اسلامی قرار دارد.
کد خبر: ۴۲۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ - 15October 2020

اقتدار ناجا محصول حرفه‌ای گرایی و توجه به معنویت است به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی امروز در حاشیه مراسم عزاداری سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و امامان معصوم در ستاد فرماندهی انتظامی استان مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه نیروی انتظامی رو به پیشرفت و در مسیر تراز انقلاب اسلامی قرار دارد، اظهار داشت: مسئولین و کارکنان ناجا قله انقلاب را نشانه گرفته‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به ویژگی‌های نیروی انتظامی در تراز انقلاب و جامعه قرآنی تصریح کرد: از مهمترین ابعاد و ویژگی‌های ناجا برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه است.

حجت الاسلام ادیانی طرح برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و کسانی که مزاحم نوامیس مردم هستند را یکی از مصادیق برقراری نظم و امنیت در جامعه برشمرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در طرح برخورد با اراذل و اوباش خوش درخشید.

وی اقتدار ناجا را محصول حرفه‌ای گرایی نیرو با ترویج فرهنگ علم و دانش از طریق دانشگاه‌ها و توجه به مسائل روحی و معنوی کارکنان این نیرو برشمرد.

حجت الاسلام ادیانی برگزاری مراسم‌های مذهبی در ایام محرم و صفر را از مصادیق برنامه‌های نیروی انتظامی در حوزه تقویت روحیه معنوی و دینی کارکنان دانست و عنوان کرد: این نشان می‌دهد که نیروی انتظامی در یک دستش سلاح است و دست دیگرش قرآن و تمسک جستن به اهل بیت است که این امر موجب ایجاد انگیزه حضور آنان در میادین خطر است.

وی بیان داشت: این کارهایی که در سال‌های اخیر مانند رزمایش مواسات و همدلی مومنانه برگزار می‌شود در هیچ جای دنیا و توسط نیروهای مسلح هیچ کشوری دیده نمی‌شود و در نیروی انتظامی نیز طی دو مرحله بیش از 28 میلیارد ریال، معادل هزار بسته معیشتی به مستمندان و نیازمندان اهدا شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در خاتمه اظهار داشت: نیروی انتظامی در سیل و زلزله نیز جزء اولین نیروهایی بود که حامی و یاور مردم آسیب دیده بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار