چهل‌سالگی سرو/ شهید «علی کریمیان بهنمیری»؛

سنگر مساجد و نمازجمعه را پر کنید/ کفار و منافقین کوردل از نمازجمعه شما می‌هراسند

در فرازی از وصیت‌نامه شهید شهید «علی کریمیان بهنمیری» آمده است: امام عزیز بنیانگذار جمهوری اسلامی و امید مستضعفان جهان را تنها نگذارید و همیشه در خط ولایت و رهبری امام عزیز حرکت کنید و سنگر مساجد و نمازجمعه این، نماز عبادی و سیاسی، را پر کنید؛ زیرا کفار و منافقین کوردل از نمازجمعه شما می‌هراسند.
کد خبر: ۴۲۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ - 15October 2020

کفار و منافقین کوردل از نمازجمعه می‌هراسندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «علی کریمیان بهنمیری» وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «علی کریمیان بهنمیری» فرزند «شکرالله» 26 آبان 1332 در بابلسر به دنیا آمد و در تاریخ 24 مهر 1365 در جزیره لاوان به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

هدفم از عزیمت به جبهه فقط و فقط یاری دین خدا و پیروی از فرمان روح خدا، امام امت، ولی فقیه زمان می‌باشد.

من که شایستگی سفارش کرددن به مردم حزب‌الله و حاضر در صحنه را ندارم، ولی از شما استدعا دارم که تحت هر شرایط و جوی که دشمنان اسلام و قرآن به وجود می‌آورند، امام عزیز بنیانگذار جمهوری اسلامی و امید مستضعفان جهان را تنها نگذارید و همیشه در خط ولایت و رهبری امام عزیز حرکت کنید و سنگر مساجد و نمازجمعه این، نماز عبادی و سیاسی، را پر نمائید، زیرا کفار و منافقین کوردل از نمازجمعه شما می‌هراسند و از شما برادران حزب اللهی که همیشه در جریانات انقلاب پیشتاز هستید می‌خواهم که به خاطر ما دیانت و دنیا و اسلام و انقلاب و رهبری را رها نکنید.

همسرم! اسلام به وجود شما شیرزنان تاریخ افتخار می‌کند، از تو می‌خواهم که در هدایت و تعلیم و تربیت اسلامی فرزندانم سخت کوشا باشی و آنها را به سعادتشان که همان ادامه راه شهیدان است برسانی.

پسر بزرگم یاسر عزیز! سعی کن خود را متخلق به اخلاق اسلامی نمایی و همیشه در سنگر دین سرباز راستین اسلام و مطیع بی‌قید و شرط ولی فقیه، نائب به حق زمان و ادامه دهنده راه پرافتخار شهدا باشی.

فرزند دلبندم میثم عزیز! سعی کن برای افتخار و اسلام نصرت دین خدا باشی.

دختر نازنینم، هاجر عزیز! رسالت تو بعد از شهادتم حفظ حجاب اسلامی و پیروی از حضرت فاطمه (س) می‌باشد و از تو می‌خواهم همراه با مادرت همانند فرزندان حسین (ع) در مقابل یزیدیان زمانه مقاوم و استوار باشی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار