فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

انقلاب اسلامی می تواند بزرگترین قدرت جهانی باشد

سردار «رضا پورشمسی» گفت: غربی‌ها اذعان می‌دارند که غرب، نیرو، علوم، طب، فلسفه... را از مسلمانان یاد می‌گرفت، این ظرفیت بزرگ جامعه اسلامی بوده وهست؛ ما می‌توانیم بزرگترین قدرت جهانی باشیم.
کد خبر: ۴۲۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ - 15October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد در یادواره شهدای پایگاه شهید «حسن دانش» که به همت حوزه شهرداری ناحیه مرکزی یزد و با حضور خانواده معظم این شهید قرآنی برگزار شد گفت: آمریکایی‌ها در روز ۲۳ بهمن ماه ۵۷ یعنی یک‌روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با کمک منافقین، دکترین منازعات کم شدت را طراحی کردند، غائله‌های ترکمن، بلوچستان، خلق عرب و... که قرار بود انقلاب را قبل از شکل گیری از بین ببرند. این حجم از غائله‌ها و فتنه‌های بزرگ می‌توانست هر انقلاب نوپا و حکومت جدید التاسیسی را منهدم و در نطفه خفه کند؛ انقلاب اسلامی ریشه در توحید اسلامی، تکریم انسانی و مردم سالاری دینی داشت که توانست شر این فتنه‌ها را تمام سازد.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌ها و جریان‌های فکری رزمندگان دوران دفاع مقدس افزود: کشور‌های غربی، از شکل‌گیری تفکر انقلابی کاملاً نگران و مضطرب شده بودند؛ امام راحل ما (ره) مبنای محاسبات جهان را دگرگون ساختند و در نهایت، آمریکایی‌ها به دنبال طرح منازعات شدید حرکت کردند. جنگ ۲۸۸۸ روزه آن‌ها با همکاری اکثر کشور‌های جهان در مقابل دفاع جانانه مردم ایران اسلامی جواب نداد؛ امروز هم دکترین جنگ هوشمند با همه استراژی‌های اقتضایی از طرف دشمن دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر اذعان داشت: نظریات جوزف نای، صاحب اندیشه طراحی جریان جنگ نرم که معتقد است تنها قدرت نرم می‌تواند عناصر قدرتی را جابجا کند اجراء می‌شود. یکی از مسائل مهم، تاخیر و یا جلوگیری از ازدواج جوانان است. این مساله بسیار خطرناکی برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود؛ نظامی که به دنبال شکل گیری تمدن اسلامی است و باید همه جهان را اسلامی کند همانطوریکه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب به این موضوع اشاره فرمودند.

سردار پورشمسی در پایان، با اشاره به نفوذ گذشته اسلام در جهان تصریح کرد: غربی‌ها اذعان می‌دارند که غرب، نیرو، علوم، طب، فلسفه، سلیقه و ذوق هنری، صنعت و تجارت، قوانین و رسوم و... را از مسلمانان یاد می‌گرفت و نیاز‌های خود را از مسلمانان به اروپا انتقال می‌داد، این ظرفیت بزرگ جامعه اسلامی بوده وهست، ما می‌توانیم بزرگترین قدرت جهانی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار