در مرحله دوم انتقال اسرا یمنی صورت گرفت؛

هواپیما‌های صلیب سرخ در فرودگاه‌های صنعاء و عدن به زمین نشستند

منابع خبری گزارش دادند که در راستای تکمیل مرحله دوم تبادل اسرا میان دولت صنعاء و دولت مستعفی یمن، هواپیما‌های صلیب سرخ جهانی در دو فرودگاه صنعاء و عدن به زمین نشستند.
کد خبر: ۴۲۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ - 16October 2020

هواپیما‌های صلیب سرخ در فرودگاه‌های صنعاء و عدن به زمین نشستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس‌، منابع خبری، امروز (جمعه)، گزارش دادند که فرایند مرحله دوم تبادل اسرا میان دولت نجات ملی یمن و ائتلاف سعودی آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «الجزیره»، یک هواپیمای وابسته به صلیب سرخ جهانی برای انتقال اسرا به فرودگاه عدن (جنوب یمن) در فرودگاه صنعاء فرود آمد است.

الجزیره در ادامه گزارش داد که یک هواپیمای وابسته به صلیب سرخ نیز در فرودگاه عدن فرود آمده است تا اسرای انصارالله را به فرودگاه صنعاء منتقل کند.

شبکه «المیادین» نیز در گزارشی در این ارتباط نوشت که مرحله دوم فرایند تبادل اسرا قرار است شامل آزادسازی ۲۰۰ اسیر نیرو‌های دولت صنعاء و در مقابل، آزادی ۱۵۰ اسیر دولت مستعفی یمن باشد.

روز گذشته بزرگترین توافق تبادل اسرا میان دولت نجات ملی (صنعاء) و دولت مستعفی (مقیم ریاض) اجرا و اولین گروه از اسرای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وارد فرودگاه صنعاء شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار