همزمان در سراسر کشور؛

گرامیداشت هفته ناجا از فردا/ از توزیع گل و ماسک تا فیلم‌های پلیسی

همزمان در سراسر کشور گرامیداشت هفته ناجا از ۲۷ مهر آغاز می‌شود، به مناسبت این هفته و نخستین روز از هفته ناجا، پلیس تهران بزرگ ۱۰ هزار شاخه گل و ماسک در بین مردم توزیع می‌کند.
کد خبر: ۴۲۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ - 17October 2020

گرامیداشت هفته ناجا از فردا/ از توزیع گل و ماسک تا فیلم‌های پلیسیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، یکشنبه بیستم و هفتم مهر ۹۹، نخستین روز هفته ناجا است. پلیس تهران بزرگ به مناسبت نخستین روز از هفته ناجا تصمیم دارد تا ۱۰ هزار شاخه گل و ماسک در میدان انقلاب، چهارراه ولیعصر و میدان فردوسی بین مردم و رانندگان توزیع کند.

بر اساس این گزارش، هفته ناجا هر ساله از ۱۳ مهر آغاز می‌شد که با تدبیر سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی به دلیل تداخل با مراسم‌های مذهبی، هفته ناجا به ۲۷ مهرماه موکول شد، همچنین شعار «با هم برای امنیت و سلامت» برای هفته ناجا سال ۹۹ انتخاب شده است.

روز شمار هفته ناجا

روز‌های هفته ناجا سال جاری با عنوان «حفظ ارزش‌ها، ولایت مداری، پلیس در تراز انقلاب اسلامی» آغاز می‌شود، برنامه‌های روز یکشنبه ۲۷ مهرماه با شعار «اقتدار توأم با رأفت، هوشمندی و خدمت صادقانه» دنبال و برای روز دوشنبه ۲۸ مهرماه شعار «مشارکت عمومی، پیشگیری اجتماعی و توسعه امنیت» برگزیده شده است.

عنوان روز سه شنبه ۲۹ مهرماه «امنیت اقتصادی، کمک به تولید، آسایش عمومی» است، روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه نیز «آموزش همگانی، نظم و قانون مداری، فرهنگ ترافیک» نامگذاری شده است. برای پنجشنبه اول آبان ماه در روز شمار هفته ناجا، شعار «مرزبانی، ایثار و جوانمردی، همگامی با مرزنشینان» و برای روز جمعه دوم آبان ماه نیز عنوان «سلامت خانواده، فضای مجازی پاک، جامعه امن» انتخاب شده است.

اما امسال برخلاف سال‌های گذشته در هفته ناجا خبری از بخشش جریمه‌های رانندگی نیست و نیروی انتظامی سعی دارد تا با پخش سریال و فیلم‌های پلیسی و همچنین دیگر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این هفته را گرامی بدارد.

ویروس کرونا بر برنامه‌های هفته ناجا هم مانند دیگر فعالیت‌ها تأثیر گذاشته است و امسال خبری از رژه نیروی انتظامی نیست، همچنین دیگر فعالیت‌های میدانی ناجا به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا در کشور لغو شده و تمرکز ناجا بیشتر بر حضور در فضای مجازی و رسانه‌ها است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها