امام جمعه شهرستان «بندرانزلی»:

روحیه شهادت‌طلبی در جامعه ما ریشه دوانده است

حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین» با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی در جامعه ما به گونه ای ریشه دوانده است که استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب را به وحشت انداخته، گفت: برخلاف خواسته دنیای استکبار انقلاب اسلامی در مرزهای ایران محصور نشده و در جای جای جهان ندای حق طلبی و مبارزه با ظلم برخاسته و گوش دشمنان اسلام و ظالمان را کر کرده است.
کد خبر: ۴۲۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ - 17October 2020

روحیه شهادت طلبی در جامعه ما ریشه دوانده است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین» امام جمعه شهرستان «بندرانزلی» پیش از ظهر امروز شنبه (26 مهر) در مراسم سوگواری شهادت امام رضا (علیه السلام) در مصلی شهرستان «رشت»، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل را حماسه ای برگرفته از قیام عاشورا و در راه مبارزه با ظلم و ستم عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی حرکتی نویدبخش در راستای قیام سراسر شور و حماسه کربلاست.

امام جمعه شهرستان «بندرانزلی» تصریح کرد: این انقلاب در ۴۱ سال حرکت آگاهی بخش و کوبنده برابر شرک، ظلم و نظام سلطه توانست گستره عظیمی در جهان امروز را در بر بگیرد که همین گستردگی فرهنگ اصیل، هراس و وحشت دشمنان را موجب شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نگاهمان نباید به دشمن باشد، تاکید کرد: نباید توقع داشته باشیم برقراری ارتباط با دشمنان قسم خورده انقلاب برای ما نتایج مثبتی در بر داشته باشد.

حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین» با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی در جامعه ما به گونه ای ریشه دوانده است که استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب را به وحشت انداخته، خاطرنشان کرد: برخلاف خواسته دنیای استکبار انقلاب اسلامی در مرزهای ایران محصور نشده و در جای جای جهان ندای حق طلبی و مبارزه با ظلم برخاسته و گوش دشمنان اسلام و ظالمان را کر کرده است.

در انتهای این مراسم شرکت کنندگان با مداحی و سینه زنی در سوگ امام هشتم امام رضا (علیه السلام) به عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار