تقدیر رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از «رادیو اربعین»

حجت‎الاسلام احمدی، رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین کشور در پیامی به مدیر رادیو اربعین از تلاش‌های مجدانه عوامل این رادیو برای به فیض رساندن عاشقان اباعبدالله (ع) در ایام اربعین مخصوصا در این شرایط ویژه قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۲۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ - 18October 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در آخرین ساعات فعالیت رادیو اربعین، حجت‎الاسلام احمدی، رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین کشور در پیامی به مدیر رادیو اربعین از تلاش‌های مجدانه عوامل این رادیو برای به فیض رساندن عاشقان اباعبدالله (ع) در ایام اربعین مخصوصا در این شرایط ویژه قدردانی کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای فاتحی، مدیر محترم رادیو اربعین
سلام علیکم

خداوند سبحان را شاکریم که در دوره محنت و اندوه و مشکلاتی که مردم شریف ایران و جهان با آن مواجهند، عده ای از عناصر خدوم و متعهد و عاشق راه و مرام ‌سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام؛ از آسایش خود دست کشیده با کمترین امکانات، با عزمی پولادین و همتی ستودنی و مدیریتی جهادی، صدای معنویت و ندای خیرخواهی و نیک اندیشی را زنده نگه داشتند. این کار جهادی و الهی جناب عالی و دوستان ارجمند در بخش های مختلف از مدیریت، فنی، پخش، خبر و اجرا و تدوین، قطعا نزد صاحب این ایام ماجور و اَجر شایسته ای برای ارایه یک کار موفق و عاشقانه خواهد بود.

در این یک ماه ما همراه شما لحظه‌های خوبی را با آفرینش صداها و آواهای حسینی و ملکوتی که هم شور آفرین بودند و هم راوی عشق و دلدادگی ملت بزرگ به کانون پاکی، انسانیت، عزت و شرف و هم پژواک پیام ها و ارزش‌های عاشورایی، تجربه کردیم و بهره ها بردیم.

ان شاءالله خداوند سبحان؛ ره توشه این مساعی ارزنده و بی شائبه را سربلندی و سلامتی و عاقبت بخیری و نجات در آخرت برای جناب عالی و همه عزیزان همکار در رادیو اربعین قرار دهد.

لازم می دانم مراتب قدردانی خود و همکاران ارجمند در کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین از مدیریت موفق جناب عالی و زحمات همه دوستان در بخشهای مختلف رادیو اربعین که پشتیبان و یاور بسیار شایسته در اطلاع رسانی و پوشش فعالیت ها و رعایت سیاست ها و اجرای برنامه های مشترک با این کمیته، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.

از خداوند سبحان مسئلت دارم که جهان، به ویژه جوامع اسلامی را از این ابتلا و بیماری رهایی بخشد و زیارت عتبه‌های مقدس و مرقد منور حضرت سید الشهدا علیه السلام را عنایت فرماید و سلامتی جنابعالی و همه دوستان را آرزو داریم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها