نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی با پایمردی امنیت کشور را تأمین می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آسیب‌ها و تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: نیروی انتظامی متناسب با کمین دشمنان در سنگرش با پایمردی ایستاده و امنیت کشور را تأمین می‌کند.
کد خبر: ۴۲۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ - 18October 2020

نیروی انتظامی با پایمردی امنیت کشور را تأمین می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان، اظهار داشت: کلمه «عدل» به معانی هر چیزی در جای خودش قرار گرفتن، براساس ظرفیت هر موجودی آن چه استحقاق دارد به او اعطا شود و یا به معنای عدم تبعیض در شرایط مساوی تعبیر می‌شود.

وی گفت: معنی دیگر عدل که متفاوت است و به معنای «موزون بودن» است که در این معنا شامل امور تکوینی و تشریعی می‌شود؛ خداوند، عالم را متناسب خلق کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه عدل آثار بیرونی دارد که زیبایی است و آثار درونی دارد که استحکامی است، تصریح کرد: گاهی متأسفانه جامعه بشری اصول، عقیده و پیمانی ندارد که عین ظلم است و این، نازیباست و این جامعه از بیرون زشت و از درون سست است.

عبادی با اشاره به اینکه هجرت پیامبر (ص) موجب ایجاد حکومتی زیبا شد که دوست و دشمن به زیبایی آن اعتراف کردند، گفت: یکی از رسالت‌های ارزشمند نیروی انتظامی ایجاد نظم در جامعه است تا جامعه در شرایط زیبا و  افتخارآمیز باشد و این در حالی است که دشمنان از هر اقدامی برای ایجاد ناامنی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، متذکر شد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران متناسب با کمین دشمنان در سنگرش با پایمردی ایستاده است و امنیت کشور را تامین می کند.

عبادی تأکید کرد: خدمت رسانی تنها در چهارچوبه خدمت نیست بلکه وقتی جوانی از آسیب‌های متعدد دشمنان در جامعه حفظ می‌شود برای تمام عمرش حفظ شده اما اگر در دام دشمن بیفتد تمام عمرش نابود می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار