مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان درگذشت برادر ۶ شهید بانه‌ای را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با صدور پیامی درگذشت برهان قادرخانزاده برادر ۶ شهید بانه‌ای را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ - 18October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان طی پیامی درگذشت کاک «برهان قادرخانزاده» برادر 6 شهید و فرمانده دلاور پیشمرگان کُرد مسلمان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

با کمال تأسف و تأثر، فقدان جناب کاک «برهان قادرخانزاده» یکی از فرماندهان دلاور پیشمرگ کُرد مسلمان و پیشکسوت دفاع مقدس در سرزمین مجاهدت‌های خاموش که افتخار برادری 6 شهید والامقام را دارد، را به خاندان معظم و شهیدپرور قادرخانزاده، همرزمان ایشان و مردم شهیدپرور استان به خصوص شهر بانه تسلیت عرض می کنیم.

اینجانب ضمن آرزوی غفران و علّو درجات برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی برای بازماندگان، امیدوارم روح ایشان با ارواح مطهر اولیاء، شهدا و یار دیرینه انقلاب اسلامی، اباالشهداء مرحوم کاک مجید قادر خانزاده محشور و قرین رحمت واسعه الهی قرار گیرد.

برهان قادرخانزاده برادر شش شهید و فرمانده دلاور پیشمرگ کُرد مسلمان و پیشکسوت صحنه‌های مجاهدت و دفاع از کشور در دوران دفاع مقدس و رزمنده ایثارگر خطه قهرمان‌پرور استان کردستان - بانه امروز دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار