مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران:

کمک‌های مومنانه نوعی زکات برای سرپانگه داشتن جامعه ضعیف در کشورهای اسلامی است

حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» با بیان اینکه کمک‌های مومنانه را نوعی زکات برای سرپانگه داشتن جامعه ضعیف در بلاد اسلامی دانست و گفت: کسانی که برای برآورده کردن نیازهای مردم تلاش می‌کنند، محبوب‌ترین مردم هستند.
کد خبر: ۴۲۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ - 18October 2020

کمک‌های مومنانه نوعی زکات برای سرپانگه داشستن جامعه ضعیف در کشورهای اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در آئین مرحله سوم نهضت کمک مومنانه که پیش از ظهر امروز در گلزار شهدای شهرستان میاندورود برگزار شد، با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: در اقدام زیبای کمک‌های مومنانه و مواسات در این شهرستان قریب به 7 هزار نفر تحت پوشش کمک‌های مومنانه قرار گرفتند و امروز نیز هزار سبد کالا به همت خیرین میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی کمک‌های مومنانه را نوعی زکات برای سرپانگه داشتن جامعه ضعیف در بلاد اسلامی دانست و گفت: کسانی که برای برآورده کردن نیازهای مردم تلاش می‌کنند، محبوب‌ترین مردم هستند.

وی با بیان اینکه مردم عیال‌‌الله هستند، کمک به مردم را کمک به خانواده خدا دانست و افزود: انسانهای بخیل و کسانی که بخل مالی دارند بدترین آدمها هستنند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه شمار قابل توجهی از مردم بر اثر کرونا در تنگنای اقتصادی قرار گرفتند و حوزه اقتصادی کشورها بهم ریخته است، گفت: نهضت کمک مومنانه اقدام خداپسندانه‌ای است که باعث شاد شدن دل مردم شده است.

وی ادامه داد: تلاش برای رفع گرفتاری‌های مردم، شناسایی افراد آسیب‌دیده و رساندن کمک‌ها قابل ارزش است و کسانی که سختی‌ها را بر مردم کم می‌کنند و بخشی از مشکلات را مرتفع می‌کنند در آخرت از عذاب خدا بدور خواهند بود.

این مسئول افزود: بسیجیان که از اول انقلاب تاکنون در هر شرایط و موقعیتی حضور جهادی پیدا کردند تا کاری را از روی دوش مردم بردارند نزد خدا محبوب‌ترین انسان‌ها هستند.

حجت الاسلام تسخیری اقدام جهادی کمک مومنانه را ادامه راه جهاد و خط شهدا دانست و با اشاره به سختی معیشتی که برای عده‌ای از مردم بوجود آمده است، تصریح کرد: دشمنانی که قصد ضربه زدن به انقلاب را در چنین شرایطی دارند کور خواندند؛ چرا که این مردم در انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند و امروز نیز فرزندان‌شان را برای دفاع از انقلاب به سوریه اعزام کردند و پیکر 5 شهیدشان را بعد از سالهای سال تحویل گرفتند و ما به پشتوانه مردم و ملت انقلابی این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌ش امام زمان (عج) خواهیم رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها