پیام تبریک دریادار سیاری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با صدور پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۲۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 18October 2020

پیام تبریک امیر دریادار سیاری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی خطاب به رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همرزم ارجمند
امیر سرتیپ دوم ستاد جمشید فولادی
ریاست محترم سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

ورزش طریق زدودن نفس از زنگار و رجس و عرصه تقویت قوای جسمانی و روحانی برای تقابل با ناملایمات و فتح قله‌های رفیعی ارزش‌های متعالی است. ورزش باعث دمیدن روح حماسه در کالبد انسان و یکی از مؤلفه‌های مهم سلامت، پویایی، نشاط و ارتقای توان رزمی و اقتدار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرارسیدن روز تربیت بدنی و ورزش را به جنابعالی و تمامی همکاران و همرزمانتان که متولی پرشور و خستگی‌ناپذیر امر خطیر و ارزشمند ورزش در سطوح مختلف و از افتخارآفرینان و تلاشگران این عرصه هستید، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امید است همچون همیشه شاهد کسب موفقیت‌ها و درخشش کلیه ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی ایران در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

از درگاه خداوند سبحان توفیقات روزافزون شما را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها