فرمانده مرزبانی ناجا:

‌مرزبانان نیرو‌های سخت‌کوش و حافظان مرز‌های حریم ولایت هستند

سردار احمدعلی گودرزی با بیان اینکه امنیت از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور برقرار و پایدار است، گفت: مرزبانان در ایجاد این امنیت پایدار نقش بسزایی دارند و نیرو‌های ولایتمدار، سخت‌کوش و حافظ مرز‌های حریم ولایت هستند.
کد خبر: ۴۲۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ - 18October 2020

‌مرزبانان نیرو‌های سختکوش و حافظان مرز‌های حریم ولایت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در دیدار با آیت‌الله سید‌محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، پس از تحویل بیرق متبرک به حرم مطهر علی‌بن موسی الرضا (ع) به آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: تمامی یگان‌های مرزبانی نیروی انتظامی در کشور طی ۲۵ روز با بیرق حرم مطهر امام رضا (ع) عطرآگین شده است و امروز توسط مرزبانان تحویل مرقد خواهر بزرگوار این امام همام می‌شود.

وی افزود: طی دو سال گذشته در یک اقدام خداپسندانه و ولایت‌پسند، پرچم متبرک امام رضا (ع) با پیمایش ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر، مرزبانان از آن تمسک می‌جویند و امسال نیز این کار معنوی با همت معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا از حرم امام رضا (ع) شروع شد و در سالروز شهادت این امام عزیز در مرقد خواهر بزرگوار ایشان توسط مرزبانان تقدیم این آستان مقدس می‌شود که این افتخاری است که نصیب این فرزندان خدوم نظام می‌شود.

فرمانده مرزبانی ناجا مرزبانان را نیرو‌های ولایتمدار، سخت‌کوش و حافظ مرز‌های حریم ولایت دانست و عنوان کرد: تهدیدات پیرامونی در سطح منطقه و مرز‌های ایران اسلامی در بحث اسلحه و مهمات، اشرار مسلح، قاچاق کالا و محصولات ضدفرهنگی وجود دارد، الحمدلله مرزبانان با ایثار و شجاعت و کار شبانه‌روزی با این تهدیدات مبارزه می‌کنند.

گودرزی تصریح کرد: به‌لطف نیرو‌های مسلح کشور، با زعامت و هدایت‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا، امنیت صفر مرز تا عمق کشور برقرار و پایدار است و مرزبانان در ایجاد این امنیت پایدار نقش بسزایی دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با فضل الهی مرزبانان با اعتقاد به ولایت در حفظ و حراست از مرز‌های میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و مرز‌های ما از امنیت مطلوب برخوردارند چرا که رزمندگان مرزبانی خود را میراث‌دار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌دانند که برای حراست از کیان و ناموس کشور جان خود را تقدیم این نظام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار