مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

روحانیت اصیل همواره طلایه‌دار عرصه دفاع از کیان اسلامی بوده است

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» گفت: روحانیت اصیل همواره و در همه برهه‌ها، طلایه‌دار عرصه دفاع از کیان اسلامی بوده است.
کد خبر: ۴۲۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ - 18October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین تجلیل از روحانیون فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه دفاع مقدس در فرهنگ دینی ما از شاخصه‌ها و ویژگی‌های خاصی برخوردار است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) دفاع را مردمی کرد و دفاع مقدس ملت ایران برای اولین بار در ادبیات دفاع و جنگ به عنوان یک دفاع مردمی مطرح شد.

وی افزود: اقشار مختلف مردم ایران در دوران دفاع مقدس نقش بسیار تأثیر‌گذاری ایفا کردند که از آن جمله می‌توان به قشر روحانیت اشاره کرد که هم در پشت جبهه مردم را برای حضور در دفاع مقدس تشویق می‌کردند و هم خودشان در عرصه‌های تبلیغی و رزمی پیش قراول بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاع مقدس ما عرصه تبلور یک نبرد نامتقارن و نابرابر بود که از فرهنگ عاشورا به ما رسیده بود و توانست عرصه جدیدی از رویارویی با دشمن را جلوی روی ملت‌های جهان بگشاید.

حکمتی‌نیک با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که از این دوران طلایی به عنوان دفاع مقدس یاد می‌شود، عنوان کرد: فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در انقلاب اسلامی ما به واسطه دفاع مقدس نهادینه شد.

وی متذکر شد: روحانیت اصیل همواره طلایه‌دار عرصه دفاع از کیان اسلامی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار