نماینده ولی فقیه در استان یزد:

پلیس برای حفظ دین، رضایت خدا و جامعه تلاش می‌کند

آیت الله «محمدرضا ناصری» بیان کرد: خدمت در نیروی انتظامی و رفع مشکلات مردم یک توفیق الهی است که باید سعی کنید این توفیق را حفظ و تقویت کنید. امروز پلیس برای حفظ دین، رضایت خدا و جامعه تلاش می‌کند.
کد خبر: ۴۲۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ - 18October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت الله «محمدرضا ناصری» در دیدار کارکنان پلیس استان یزد ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: از زحمات همه ماموران پلیس که با تحمل سختی‌ها، رنج‌ها و مشکلات در امر برقراری امنیت شهروندان تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه امام صادق (ع) سه خصلت کوتاهی همت، نداشتن راهکار و ضعف در قدرت تصمیم گیری را عامل بازدارنده پیشرفت انسان‌ها بیان کرده‌اند، گفت: در کار‌ها عاقبت نگر و دوراندیش باشید و دل را به خدا بسپارید تا به نتایج مطلوب دست یابید.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: هفته ناجا فرصت بسیار خوبی است تا خدمات نیروی انتظامی بیان شود و مردم با ماموریت‌های گسترده پلیس آشنا شوند. 

وی ادامه داد: خدمت در نیروی انتظامی و رفع مشکلات مردم یک توفیق الهی است که باید سعی کنید این توفیق را حفظ و تقویت کنید. امروز پلیس برای حفظ دین، رضایت خدا و جامعه تلاش می‌کند.

امام جمعه یزد بر کمک و همراهی دستگاه‌های مختلف با پلیس در پیشگیری از جرایم و ارتقای امنیت در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی باید به پلیس کمک کنند تا اقدامات خوبی در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار