وصیتنامه شهید «اسماعیل شبل الحکماء بوشهری نژاد»؛

با ریختن خون شهید درخت اسلام آبیاری شد

شهید «اسماعیل شبل الحکماء بوشهری نژاد» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: با ریختن خون شهید درخت اسلام آبیاری شد.
کد خبر: ۴۲۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ - 18October 2020

با ریختن خون شهید درخت اسلام آبیاری شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «اسماعیل شبل الحکماء بوشهری نژاد» در 1333/5/1 در بوشهر دیده به جهان گشود و در 10 اردیبهشت سال 1361 در خرمشهر شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیت نامه شهید:

بسم رب الشهداء والصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون

«ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل ا... امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون».

آری ای برادران مسلمان این گفته های گهربار قرآن مجید است که می فرماید: گمان مبرید کسانی که در راه خدا و احیای دین خدا کشته می شوند مرده اند آنها زندگانی هستند که نزد محبوب خود و خدای یگانه روزی می گیرند.

راه ما راه خدا و اسلام و راه حسین است راهی که آن هنگام که خورشید در مکه طلوع کرد و یتیمی بنام محمد (ص) به جامعه تحویل داد و خداوند آن را برای نجات بشر فرستاد.

با ریختن خون شهید درخت اسلام آبیاری شد با خون حمزه ها و علی(ع) و حسین(ع) تمام شهیدان صدر اسلام تاکنون بوده است به ثمر رسیده است و بدست ما داده اند و ما نیز باید از جان و مال خود گذشته و از آن حراست کنیم.

این راه، راه تمام شهیدان است این راهی که من انتخاب کردم راهی است که خودم با شناخت و میل و رغبت خود آن را انتخاب نموده ام من به دستور قرآن و برای دفاع اسلام و به فرمان «هل من ناصر ینصرنی» رهبر عزیزمان به جبهه شتافتم که اگر خداوند الرحم الراحمین است.

اکنون که بنده حقیر این بنده ذلیل به درگاه خدا و پیرو خط امام با برادران راهی جبهه می شویم می رویم تا اسلحه به زمین افتاده شهیدان را در دست گیرم و گیریم و با دشمنان اسلام و میهن عزیزمان به نبرد بپردازیم. پدر جان از شما می خواهم که اولاً بعد از من برای من گریه ضعف و ناتوانی نکنید، گریه سوز و گریه شادی و افتخار کنید.

اولاً این را تذکر شوم که خداوند کمک و یار و یاور خانواده من است اگر مایلید آنها را سرپرستی کنید و اگر مایل نیستید خداوند صاحب آنهاست و نیز افتخار کنید که همچنین فرزندی را تربیت کردید تا برای خدا و اسلام و قرآن و اهداف آن کشته شده است.

 و از مادرم می خواهم که مرا ببخشد و افتخار کند همچنین فرزندی داشته و از همسرم می خواهم که صبر و اطاعت داشته باشد و زینب گونه باشد  فرزندانم را با فکر صحیح اسلامی آشنا سازد.

و از دوستان، مردم مسلمان تقاضامندم که گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشد و آن را تنها نگذارید و این هم بگویم که افتخار کنید که همچنین رهبری دارید دعا کنید برای سلامتی رهبر.

ای همسرم و مادرم خواهش دارم که اگر افتخار شهادت نصیب من شد در موقع غسل کردن من بیائند در غسالخانه و مرا ببیند و چهار فرزندم هم با خود بیاورند که برای آخرین بار پدر خود را ببینند.

والسلام علی عبادا... الصالحین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها