فرمانده مرزبانی بوشهر:

مرزبانی با همه ظرفیت برای مقابله با قاچاق در کنار سایر دستگاه‌ های کشور است

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد گفت: مرزبانی با همه ظرفیت در کنار گمرک و دیگر دستگاه‌ها برای مقابله با قاچاق است.
کد خبر: ۴۲۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ - 18October 2020

مرزبانی با همه ظرفیت در کنار دستگاه‌ها برای مقابله با قاچاق استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «ولی‌الله رضایی‌نژاد» فرمانده مرزبانی استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت در مرزها تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و استان بوشهر از امنیت بالایی برخوردار است.

وی استیفای حقوق مرزنشینان را یکی از مأموریت‌های مهم مرزبانی دانست و گفت: همکاری و همراهی خوبی را از سوی مرزنشینان و صیادان در زمینه حراست و حفاظت از مرزها شاهد هستیم.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از افزایش توقیف و دستگیری شناورهای کشورهای همسایه در آب‌های استان طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: خروج از حریم مرزی نیز طی سال جاری ۳۵ درصد کاهش یافته است.

وی از کشف یک تن مواد مخدر طی سال جاری در آب‌های استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با اشراف کامل بر دریا توانستیم زمینه کاهش قاچاق در دریا را فراهم سازیم.

سردار رضایی‌نژاد از مقابله با قاچاق به عنوان یک دغدغه اساسی در مرزبانی یاد کرد و ادامه داد: بیشترین میزان قاچاق مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی، گوشی همراه و تبلت و خودرو خارجی است.

وی از توقف روند ورود دستگاه خودرو خارجی با ارزش بیش از ۲۲ میلیارد تومان به استان بوشهر خبر داد و گفت: مرزبانی با همه ظرفیت در کنار گمرک و دیگر دستگاه‌ها برای مقابله با قاچاق است.

نظر شما
پربیننده ها