فرمانده نیروی انتظامی خوزستان:

نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت جامعه در تمام عرصه‌ها پیشقدم بوده است

سردار سید محمد صالحی گفت: نیروی مقدس انتظامی در تمام عرصه‌ها پیشقدم و پیشگام بوده تا ایثار، توانمندی و جانفشانی خود را برای نظم و امنیت جامعه در معرض نمایش قرار دهد
کد خبر: ۴۲۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲ - 18October 2020

نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت جامعه در تمام عرصه‌ها پیشقدم بوده است

به گزارش دفاع‎پرس از اهواز، سردار سید «محمد صالحی» امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی خوزستان، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت عمومی به صورت شبانه‌روزی با تکیه بر توان مدافعان همواره در حال تلاش است. 

وی افزود: این نیروی مقدس در تمام عرصه‌ها پیشقدم و پیشگام بوده تا ایثار، توانمندی و جانفشانی خود را برای نظم و امنیت جامعه در معرض نمایش قرار دهد. 

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: بر اساس تقویم رسمی کشور 13 مهر‌ به نام روز «نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران» نامگذاری شده که به دلیل تقارن با ماه صفر و ایام اربعین حسینی هفته ناجا از امروز (۲۷ مهر ماه تا دوم آبان‌ماه) با شعار «باهم برای امنیت و سلامت» ادامه دارد.

صالحی عنوان کرد: برنامه‌های هفته ناجا با رعایت کامل شیوه نامه‌ها و دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود، اجرای این برنامه‌ها فرصت خوبی است برای نشان دادن جلوه‌های کارآمد، توانمندی و قابلیت‌های پلیس به جامعه تا عملکرد یک ساله خود را که حاصل تلاش نیروی‌های انتظامی و امنیتی است معرفی کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار