نائب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با دفاع پرس؛

بصیرت و مقاومت نیروی انتظامی برای همگان یک ارزش و زبانزد است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید «محمدکاظم مدرسی» نائب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد بیان کرد: بصیرت و مقاومتی که در نیروی انتظامی است برای همه ما یک ارزش و زبانزد است.
کد خبر: ۴۲۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ - 18October 2020

حجت‌الاسلام والمسلمین سید «محمدکاظم مدرسی» نائب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، آرزوی موفقیت، طول عمر، سلامتی و پیمودن مسیر در خط ولایت از ایزدمنان را خواستار شد و اظهار داشت: نیروی انتظامی پیشانی دولتی یا نظام اسلامی در جامعه دینی است.

آیت‌الله سیدمحمد کاظم مدرسی ادامه داد: نیروی انتظامی انصافاً در طول این چهل سال در عرصه‌های مختلف خوش درخشید. ما از ابتدای زندگی و تا وقتی که در قبر قرار داده می‌شویم با نیروی انتظامی سرو کار داریم. هم برای ایجاد شناسنامه و در نهایت هم برای باطل کردن شناسنامه.

وی افزود: امنیت ما و ارتباط ما با نیروی انتظامی یک ارتباط منسجمی است. نیروی انتظامی یک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلقی می‌شود. در واقع یک نیروی بازدارنده و جلوگیری از زشتی‌ها و از طرف دیگر تشویق‌کننده برای خوبی‌هاست.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد با بیان اینکه بصیرت و مقاومتی که در نیروی انتظامی است برای همه ما یک ارزش و زبانزد است اذعان داشت: نیروی انتظامی نیرویی است که هم در جاده، هم در مرزهای شهر و اطراف کشور ما حضور فعال و منسجمی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدرسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عزیزان شهید نیروی انتظامی گفت: عامل موفقیت نیروی انتظامی مکتبی بودن، همراه با اراده قوی است. اینکه احساس می‌کنند زیر خط ولایت و چتر نماینده امام زمان (عج) فرمانبرداری می‌کنند، احساس رضایت‌مندی و موفقیت دارند.

وی با اشاره به نقش فعال بانوان در عرصه نیروی انتظامی تصریح کرد: بانوان در نیروی انتظامی نیروهای مَحرمی هستند که با توجه به نیاز جامعه به این نیروها شکل گرفته که مردانه نقش آفرینی می‌کنند. اگر قشر بانو نبود ما موفقیت نیروی انتظامی را به این زیبایی نمی‌دیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار