معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) بوشهر تأکید کرد؛

حل مشکلات اقتصادی کشور با نگاه به توان داخلی نیروهای انقلابی جهادی

«محمد رضایی» گفت: امروز هم معتقدیم با نیروهای انقلابی جهادی کارآمد و متخصص و با نگاه به توان داخلی و استفاده از ظرفیت بزرگ انقلاب اسلامی در جهان اسلام می‌شود مشکلات اقتصادی مردم را حل کرد.
کد خبر: ۴۲۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ - 20October 2020

حل مشکلات اقتصادی کشور با نگاه به توان داخلی نیروهای انقلابی جهادیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد رضایی» معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در جمع کارکنان کارخانجات شهید محلاتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز متأسفانه جریانی لیبرال و غرب گرا برای رسیدن به اهداف سیاسی خود، معیشت مردم را گروگان گرفته، گاه بر دو قطبی معیشت و موشک و گاه بر دو قطبی صلح یا جنگ می‌کوبد.

وی گفت: متأسفانه این جریان برای رسیدن به اهداف خود، دست به تحریف تاریخ معصومین هم می‌زند و  قسمتی از تاریخ صلح تحمیلی بر امام حسن (ع) را تحریف گونه بازگو می‌کند و چنان تحلیل و نتیجه‌گیری می‌کند که بتواند اشتباه محاسباتی در ذهن مردم نسبت به واقعیت‌های امروز جامعه ایجاد کند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در خصوص این شیوه رفتاری تحلیل‌های متعددی وجود دارد که یکی از آنها کشاندن ذهن مردم به سمت موضوعات فرعی و حاشیه‌ای و نیز آماده کردن فضای جامعه برای دامن زدن به مذاکرات با دشمنی است که قبلاً برجام را پاره کرده و از آن خارج شده است.

وی افزود: مردم از هر مسئولی توقعی دارند؛ کسانی که وظیفه دارند مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند و در این زمینه شعارها داده‌اند و به خاطر همین شعارها مردم به آنها رأی داده‌اند امروز باید بگویند در کجای عمل به وعده‌های خود قرار دارند؟ آیا توانسته‌اند مشکلات را حل کنند؟ آیا معتقدند حل مشکل آب خوردن مردم همچنان با مذاکره با آمریکای پاره کننده برجام حل می‌شود؟ آیا اعتبار پول ملی بهتر شده است؟

رضایی تاکید کرد: الان زمان تحلیل یک گفتمان فکری است که معتقد بود با نگاه به غرب و با نشستن با کدخدای خود خوانده پوشالی می‌توانند مشکلات را حل کنند.

وی با بیان همانطور که نیروهای انقلابی کارآمد در حوزه‌های نانوتکنولوژی، هوافضا، هسته‌ای، علوم ژنتیک و بسیاری دیگر از زمینه‌ها توانستند قله‌های پیشرفت را طی کنند افزود: امروز هم معتقدیم با نیروهای انقلابی جهادی کارآمد و متخصص و با نگاه به توان داخلی و استفاده از ظرفیت بزرگ انقلاب اسلامی در جهان اسلام می‌شود مشکلات اقتصادی مردم را حل کرد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هر جا میدان دست این نیروها بوده است پیشرفت کرده‌ایم و هر جا نگاه‌های لیبرالی حاکم شده روند پیشرفت کند شده و مشکلات در حوزه‌های مختلف بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: امروز فضا و توان برای شکستن تحریم و حل مشکلات وجود دارد که البته قبلش باید بال جریان تحریف توسط مردم در لحظه‌های سرنوشت ساز تصمیم گیر شکسته شود و ان‌شاءالله آینده بسیار خوش‌بین به حل بهتر این مشکلات هستیم؛ همچنان که امروز هم تلاش‌هایی برای حل این مشکلات در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار