مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

مهمترین خواسته خانواده شهدا صیانت از آرمان امام خمینی (ره) و شهداست

حجت‌الاسلام حسین معصومی گفت: دشمن هرگز به دنبال عزت ایران اسلامی نبوده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند؛ بر همین اساس مهمترین خواسته و مطالبه خانواده‌های شهدا و ایثارگران این است که از آرمان امام خمینی (ره) و شهیدان حفاظت کنیم و اجازه ندهیم خون شهدا پایمال شود.
کد خبر: ۴۲۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ - 20October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» با خانواده شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر صارم سیستانی، نورعلی شوشتری، رجبعلی محمدزاده و جانباز 70 درصد خلیلی دیدار کرد.

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مهم‌ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی خانواده‌های با بصیرت شهدا و ایثارگران هستند، زیرا عزت، امنیت، آرامش، آسایش و اقتداری که امروز داریم مدیون مجاهدت‌های این مردان آسمانی و صبر و استقامت خانواده‌های معزز آنان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در ادامه با ارج نهادن به خدمات و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، همت و شکیبایی خانواده‌ها بویژه همسران شهدا را ستود و افزود: همسران و فرزندان شهدا نزد خداوند بزرگ و ائمه سربلند خواهند بود.

وی تصریح کرد: شهدا با شهادت خود در راه خدا، مسیر تعالی به سوی معبود را طی کردند و این سند عشق را در آخرت در محضر حضرت فاطمه زهرا (س) در دست خواهند داشت.

این مقام مسئول در پایان ابراز داشت: دشمن هرگز به دنبال عزت ایران اسلامی نبوده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند؛ بر همین اساس مهمترین خواسته و مطالبه خانواده‌های شهدا و ایثارگران این است که از آرمان امام خمینی (ره) و شهیدان حفاظت کنیم و اجازه ندهیم خون شهدا پایمال شود.

در این دیدارها که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت، خانواده شهدا و ایثارگران دغدغه‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار