امام جمعه پلدختر:

امروز نگاه مردم به پلیس نگاهی توأم با اعتماد، اطمینان و اخلاق است

حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» گفت: امروز نگاه مردم به پلیس نگاهی توأم با اعتماد، اطمینان و اخلاق است و وقتی در محله و منطقه‌ای حضور این نیروها امنیت برای ساکنان و شهروندان را تأمین می‌کند، نعمت بزرگی است.
کد خبر: ۴۲۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ - 20October 2020

امروز نگاه مردم به پلیس نگاهی توأم با اعتماد، اطمینان و اخلاق است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدمحسن موسوی» امام جمعه پلدختر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی پلدختر و پرسنل این نهاد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در شهرستان پلدختر با کمبود یکسری امکانات و تجهیزات نسبت به سایر شهرستان‌های استان مواجه است که باید متولیان امر و مردم آن را مطالبه گری کنند، اظهار داشت: شهرستان پلدختر به خاطر آسیب‌های ناشی از سیل ویرانگر بازسازی را از صفر شروع کرده و نیاز به تداوم این سازندگی‌ها احساس می‌شود، بنابراین باید برای سازندگی همه جانبه در حوزه‌های مختلف از جمله تقویت نیروی انتظامی اقدام‌هایی صورت گیرد و مطالبه گر باشیم.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: هفته نیروی انتظامی با ایام مبارک ربیع الاول مصادف شده که برای تلاشگران عرصه امنیت و نظم موفقیت، سربلندی و پیروزی در مأموریت‌های محوله آرزو می‌شود.

امام جمعه پلدختر گفت: امروز نگاه مردم به پلیس نگاهی توأم با اعتماد، اطمینان و اخلاق است و وقتی در محله و منطقه‌ای حضور این نیروها امنیت برای ساکنان و شهروندان را تأمین می‌کند نعمت بزرگی است.

حجت الاسلام موسوی افزود: احساس امنیت مردم به خاطر حضور پلیس با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست و برنامه‌های اجتماعی با حضور پررنگ پلیس به آنان قوت قلب می‌دهد و باید همه قدردان این نعمت باشیم.

وی یادآور شد: حضور انقلابی نیروی انتظامی در کنار مردم حضور چشمگیر و با حس خوب اطمینان و امنیت برای مردم شهرستان پلدختر است که در سخت‌ترین شرایط حضور فعال دارند و در این راه شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب شده است.

امام جمعه پلدختر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امنیت افزود: امروز نیروی انتظامی در نقاطی از کشور با اشرار و انسان‌های شروری که از انسانیت بویی نبرده‌اند در حال مقابله و مبارزه است که این جانفشانی ها موجب تضمین ارزش‌های نظام و انقلاب است که باید آن را پاس داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها