جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

نیرو‌های مسلح امروز دژ مستحکمی در برابر دشمنان است/ امنیت هزینه دارد

سردار محمد شرفی گفت: نیروهای مسلح امروز دژ مستحکمی در برابر دشمنان هستند و جان خود را برای نجات مردم فدا می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ - 21October 2020

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمد شرفی معاون هماهنگ کننده ناجا در آیین افتتاحیه ساختمان یگان حفاظت شهرداری تهران و رونمایی از سردیس شهید سید نورخدا موسوی که عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: هفته ناجا با شعار «باهم برای امنیت و سلامت» آغاز به کار کرد؛ از گذشته تا کنون امنیت و سلامت دو نیاز اولویت‌‌دار جامعه بشریت بوده است.


وی ادامه داد: امروز همه باید برای ارتقا شاخصه‌های امنیت در جامعه تلاش کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: فلسفه وجودی پلیس برقراری نظم، امنیت و آرامش است؛ نیروهای مسلح امروز دژ مستحکمی در برابر دشمنان هستند و جان خود را برای نجات مردم فدا می‌کنند.

سردار شرفی با بیان اینکه امنیت هزینه دارد و باید برای برقراری امنیت مجاهدت کرد، گفت: نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی در راه برقراری امنیت از مرزها تا مرکز شهدا با مجاهدت و ایثار در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند و در این راه جان خود را فدا می‌کنند و شهید نورخدا موسوی نمونه‌ای از شهدای ناجا است.

سردار شرفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: کمک و توسعه انضباط شهری از وظایف این یگان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه یگان حفاظت شهرداری تهران با تلاش‌های مضاعف توانسته وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار