کمتر از ۱۵ روز تا پایان فراخوان ایده‌های کارآفرینی جامعه ایثارگر

جامعه ایثارگران تا ۱۵ روز آینده فرصت دارند ایده‌های نوآورانه و کارآفرینی خود را در «رویداد شاهد» به ثبت رسانده و از مزایای شرکت در این رویداد بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۴۲۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ - 24October 2020

کمتر از ۱۵ روز تا پایان فراخوان ایده‌های کارآفرینی جامعه ایثارگربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اولین استارتاپ ایده‌های کارآفرینی ایثارگران با عنوان «رویداد شاهد» در حال برگزاری است و در مرحله نخست فراخوان ارسال ایده‌های کارآفرینی و طرح‌های استارتاپی اعلام شده است تا ایثارگران و خانواده‌های آنان به منظور بهره مندی از مزایای رویداد طرح‌های خود را ارائه کنند.

مزایای شرکت در این رویداد استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری و کسب حمایت مراکز شتاب دهنده، پیدا کردن سرمایه گذار و لینک‌های مفید است.

تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش علمی و عملی افراد علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب و کار شخصی و اجرایی کردن ایده‌های خود مطابق با اصول علمی کسب‌وکار هدف از برگزاری این رویداد اعلام شده است.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر در فراخوانی به استقبال از طرح‌های استارتاپی آمده‌اند و از همه جامعه هدف ایثارگری اعم از ایثارگران، خانواده ایثارگران، جانبازان، شهدا و آزادگان دعوت کرده‌اند ایده‌های خود به دبیرخانه رویداد به نشانی اینترنتی https://roydadshahed.com/ ارسال کنند تا طی داوری صاحبنظران و اساتید رشته‌‎های مختلف در نهایت طرح‌های منتخب به بخش حمایت راه یابند.

زمان ارسال ایده‌های کارآفرینی و نوآورانه جامعه ایثارگر تا ۱۵ روز آینده یعنی نیمه آبان ماه ادامه دارد.

پیش بینی می‌شود در اولین رویداد شاید نزدیک به ۲۰۰ ایده ارسال و پس از پایان فراخوان در سه سطح داوری شوند و در نهایت ایده‌های برتر برای رسیدن به نتیجه و ایجاد کار حمایت شوند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار