چهل‌سالگی سرو/ داستانک

بهشت منتظرتان هستم

شهید اکرمی بلند شد، ایستاد و گفت یاران و همسنگران، میلاد حضرت مهدی (عج) بر شما مبارک. هر چه زودتر کامتان را با شهد شهادت شیرین کنید، درب بهشت منتظر دیدار شما هستم.
کد خبر: ۴۲۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ - 27October 2020

گروه استان‌های دفاع‌پرس – «سید احمد اصغری»؛ شبی از شب‌ها به همراه چند نفر از دوستان به گلزار شهدا رفتیم تا هم عرض ادبی به ساحت دوستان شهیدمان داشته باشیم و هم روح و جانی دوباره بگیریم. پس از خواندن زیارت عاشورا دور هم نشستیم و هر یک به یاد آن دوران خاطره‌ای تعریف کرد.

محمود ظفری از حال و هوای شب‌های عملیات می‌گفت، لحظات وداع دوستان و راهی شدن به خط مقدم، رضا جوادپور عملیات‌ها و رشادت‌های یاران و همسنگران شهید را روایت می‌کرد، حسین محمودزاده از معجزات الهی و کرامات ائمه هدی سخن می‌گفت. جمشید بخشی جانباز هم از مراسم‌هایی که در ایام شهادت و ولادت ائمه اطهار در جبهه برگزار می‌شد صحبت می‌کرد. چه روزها و شب‌هایی بود. ای کاش زمان می‌ایستاد و ما آن سال‌ها را بهتر درک می‌کردیم.

یکی از دوستان اینطور به یاد می‌آورد که با شهیدان اکرمی، وطن‌‌خواه و قدمگاهی در خط مقدم بودیم به گمانم نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) بود. گفته بودند به مناسبت میلاد حضرت می‌خواهند پذیرایی مفصلی از رزمندگان داشته باشند. همه رزمندگان اعم از سرباز، بسیجی و خصوصاً پاسداران خوشحال بودند.

ظهر میلاد بعد از نماز ظهر و عصر در پشت خاکریزی که تازه زده شده بود گفتند بفرمایید تا پذیرایی شوید. لحظه‌ای بعد ۱۲ نفر از رزمنده‌ها با فرغون که هر یک رنگی داشت و پر بود از نان‌های قندی خشک و بسیار سفت و نوشابه، همانطور که به طرف ما می‌آمدند این ذکر را با هم می‌خواندند مولاجان سلام، مهدی جان سلام میلادت مبارک. در آخر هم همه نان ها را با احترام در وسط روی هم چیدن و رفتند.

شهید اکرمی بلند شد، ایستاد و گفت یاران و همسنگران، میلاد حضرت مهدی (عج) بر شما مبارک. هر چه زودتر کامتان را با شهد شهادت شیرین کنید، در ضمن چون روز پاسدار چند روز پیش بوده پاسداران در اولویت هستند. درب بهشت منتظر دیدار شما هستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار